wersja mobilna
Online: 740 Piątek, 2017.08.18

Gospodarka

Polskie centrum telefoniczne Motoroli

wtorek, 05 lutego 2008 11:10

Dział Korporacyjnych Rozwiązań Mobilnych Motoroli uruchomił polskie telefoniczne Centrum Obsługi Klienta. Pod numerem 0800 441 18 85 można zasięgnąć informacji na temat produktów korporacyjnych firmy, takich jak: komputery mobilne, urządzenia EDA, skanery kodów kreskowych, mikrokioski sklepowe, elementy infrastruktury bezprzewodowej dla przedsiębiorstw, urządzenia do automatycznej identyfikacji drogą radiową (RFID) oraz oprogramowanie. Centrum telefoniczne zostało uruchomione w celu podniesienia standardu obsługi oraz umożliwienia klientom pełnego dostępu do informacji o ofercie firmy. Motorola intensywnie inwestuje w dalszy rozwój działu, powstałego w oparciu o przejętą w styczniu 2007r. spółkę Symbol Technologies. Numer jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:30 z wyjątkiem: Świąt Bożego Narodzenia, 1 stycznia, Świąt Wielkiej Nocy oraz 1 maja. Koszt połączenia z numerem, niezależny od czasu rozmowy, wynosi 35 groszy (dla osób dzwoniących z terenu Polski) lub 96 groszy (dla dzwoniących zza granicy).

 

zobacz wszystkie Nowe produkty

Przemysłowy komputer embedded z systemem operacyjnym Linux

2017-08-18   |
Przemysłowy komputer embedded z systemem operacyjnym Linux

Artila Electronics dodaje do oferty komputerów przemysłowych nowy model z mikroprocesorem ARM Cortex-A5 stanowiący rozszerzenie rodziny Matrix. Matrix-710 to komputer pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego Linux (Kernel 4.9.x), mogący znaleźć zastosowanie w przemysłowych systemach sterowania, bramkach dostępowych i aplikacjach Smart Energy.
czytaj więcej

Kamera 1920 x 1080/60 fps do transportu kolejowego mogąca pracować na zewnątrz wagonów

2017-08-18   | ELMARK Automatyka Sp. z o.o.
Kamera 1920 x 1080/60 fps do transportu kolejowego mogąca pracować na zewnątrz wagonów

Do oferty kamer przemysłowych firmy Moxa trafiła nowa seria kamer do transportu kolejowego, zaprojektowanych do zastosowań na zewnątrz wagonów. Pełnią one dwie funkcje: pozwalają obsłudze pociągu upewnić się co do braku pasażerów w przejściach oraz dostarczają obraz dachu pociągu w razie pojawienia się problemów z pantografem.
czytaj więcej