wersja mobilna
Online: 1025 Czwartek, 2017.09.21

Gospodarka

We Wrocławiu produkowany jest hybrydowy Volvo 7700

wtorek, 10 stycznia 2012 12:01

Seryjna produkcja autobusu Volvo 7700 Hybrid rozpoczęła się we Wrocławiu w połowie 2010 r. Od momentu jej rozpoczęcia, wrocławska fabryka Volvo wyprodukowała ponad 200 autobusów hybrydowych. Zostały one dostarczone do operatorów transportu miejskiego w takich krajach jak: Szwecja, Norwegia, Dania, Luksemburg, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Holandia i Hiszpania.

Volvo wyposażony jest w silnik Diesla spełniający wymagania norm środowiskowych EEV oraz silnik elektryczny. Napęd hybrydowy szczególnie dobrze spisuje się w pojazdach zmuszonych do nieustannego zatrzymywania się i ruszania z miejsca. Dlatego stanowi dobre rozwiązanie dla autobusów miejskich, poruszających się w intensywnym ruchu drogowym.

Po koniec ubiegłego roku ruszyły testy Volvo 7700 Hybrid w polskich miastach. Hybryda została już wypróbowana przez MPK Wrocław i Lublin. Przed świętami trafiła do firmy Mobilis - największego polskiego autobusowego przewoźnika prywatnego - na jazdy testowe w Warszawie.

Marcin Tronowicz

źródło: WNP

 

zobacz wszystkie Nowe produkty

Czujnik temperatury BTS z interfejsem IO-Link

2017-09-21   | BALLUFF Sp. z o.o.
Czujnik temperatury BTS z interfejsem IO-Link

Firma Balluff rozszerzyła ofertę czujników o nową generację przetworników temperatury wyposażonych w interfejs IO-Link. Kompaktowe przetworniki temperatury gwarantują ciągły i pewny pomiar w zakresie 250-1250°C, a pomiar realizowany jest bezdotykowo przy wykorzystaniu promieniowania podczerwonego, niezależnie od warunków otoczenia.
czytaj więcej

Przetwornik temperatury z interfejsem 4...20 mA współpracujący z RTD i termoparami

2017-09-21   | KROHNE Polska Sp. z o.o.
Przetwornik temperatury z interfejsem 4...20 mA współpracujący z RTD i termoparami

Optitemp TT 33 to najnowszy uniwersalny przetwornik temperatury z oferty firmy Krohne, produkowany w wersjach do montażu na szynie DIN (ozn. TT 33 C) oraz w głowicach typu B lub większych (ozn. TT 33 C). Może współpracować z sensorami RTD lub termoparami, a połączenie z systemem pomiarowym odbywa się za pomocą pętli prądowej 4...20 mA.
czytaj więcej