Platforma Systemowa Wonderware, część IV: ArchestrA Object Toolkit

- | Szkolenie

Platforma Systemowa Wonderware, część IV: ArchestrA Object Toolkit

Miejsce: Kraków

Program warsztatów:

  • Omówienie pakietu ArchestrA Object Toolkit.
  • Metodyka projektowania własnych obiektów aplikacyjnych.
  • Zastosowanie Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Sprawdzanie (walidowanie) i nadzorowanie pracy utworzonych obiektów.
  • Zastosowanie wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
  • Stosowanie własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Edytor obiektów.

Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności oraz wiedzę na temat:

  • zastosowania Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • sprawdzania (walidowania) i nadzorowania pracy utworzonych obiektów
  • wykorzystania wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
  • pakietu ArchestrA Object Toolkit
  • metodyki projektowania własnych obiektów aplikacyjnych
  • stosowania własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego Edytor obiektów

Zdobyte na szkoleniu umiejętności oraz wiedza pozwolą na:

  • samodzielność w wykonywaniu pracy
  • oszczędność czasu
  • minimalizację stresu
  • korzyści finansowe
  • wysoką świadomość możliwości sprzętu
  • minimalizację ryzyka awarii
  • większą skuteczność działania
  • możliwość zastosowania wiedzy w codziennych działaniach
  • komfort pracy
  • pewność siebie
  • sprostanie wymogom związanym z daną pracą
  • możliwości w zakresie podejmowania trudniejszych zadań