Nowe możliwości online w portalu klienta Endress+Hauser

| Gospodarka Aktualności

Cyfryzacja coraz bardziej wpływa na nasz styl życia i sposób działania. W sferze prywatnej każdy jest już przyzwyczajony do zakupów przez internet czy do bankowości elektronicznej. Dlaczego rezygnować z tych udogodnień przy codziennych, służbowych obowiązkach? Endress+Hauser wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, tworząc nowy portal klienta.

Nowe możliwości online w portalu klienta Endress+Hauser

Po założeniu konta użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania związane z codzienną pracą można wykonywać w ciągu kilku minut, oszczędzając czas na inne obowiązki.

Nowy portal klienta umożliwia zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów. Dodatkowo klient zyskuje wgląd w historię swoich zamówień i zapytań ofertowych, możliwość śledzenia przesyłek, wgląd w dokumentację techniczną, a także możliwość składania zapytań ofertowych online, możliwość wyszukiwania potrzebnych informacji po numerze seryjnym urządzenia oraz dostęp do aplikacji Operations App, która umożliwia mobilny dostęp do informacji technicznych o urządzeniu i dokumentacji technicznej.

Dzięki nowym funkcjom strona firmowa pl.endress.com stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem
w Endress+Hauser Polska.

Dla klientów realizujących wiele transakcji, firma oferuje integrację portalu typu B2B. Endress+Hauser dysponuje szeroką gamą narzędzi cyfrowych, w tym m.in. OCI lub PunchOut. Umożliwiają one integrację platformy zakupowej z systemem ERP klienta, co skutecznie wspiera procesy biznesowe.

Więcej informacji: pl.endress.com/portal-klienta.

źródło: Endress+Hauser

Zobacz również