Zobacz wszystkie

Kategorie

Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem bezpieczeństwa

Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %.

Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania. Opcjonalnie z modułowym kołem zębatym, z serwosilnikiem, z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa.

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:
  • Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005
  • Obudowa żeliwna
Wykonania opcjonalne kątowych przekładni stożkowych K-MB
  • Wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Uszczelnienie FKM VITON dla wysokich temperatur
  • Z modułowym kołem zębatym ATLANTA o skośnym uzębieniu
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Wykonanie Washdown
  • Klasa ochrony IP66
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pionowej pozycji pracy
  • Bez adaptera – bezpośrednio z serwosilnikami EZ/LM
  • ME – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym EasyAdapt. Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozprężania
  • MEL – adapter dużych serwosilników z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym EasyAdapt
  • MF – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym FlexiAdapt. Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania. Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika. Wał silnika oddzielony od sił osiowych.
  • Wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa
Właściwości adaptera MB przekładni z hamulcem bezpieczeństwa ServSTOP:
  • Adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym ze sprzęgłem kłowym i zintegrowanym hamulcem bezpieczeństwa ServoSTOP
  • Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Szeroki zakres średnic i długości wałów silnika
  • Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
  • Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
  • Opcjonalne podwójne uszczelnienie w adapterach przekłądni PHQ531, PHQ7 – PHQ10
  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną

Zapytania ofertowe
Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem bezpieczeństwa
Zapytaj o produkt