Zobacz wszystkie

Kategorie

Napędy zębatkowe ZV-P-ME z przekładniami planetarnymi Stober

Koła zębate ZV i przekładnie planetarne P z adapterem PE i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 16 -25. Zakres przełożeń przekładni 3:1 – 100:1.

Koła zębate ZV i przekładnie planetarne P z adapterem PE i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 16 -25. Zakres przełożeń przekładni 3:1 – 100:1. Max. siły przyspieszeniowe 1,7 – 15 kN. Max. prędkości liniowe 0,14 – 5,3 m/s. Luz liniowy 8 – 44 µm. 6 klasa jakości.

Precyzyjne przekładnie planetarne z wtykanym zębnikiem

Modułowe koła zębate ZV:

  • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Pozycja wałka zębatego E z łożyskiem typu S (standard)
  • Pozycja wałka zębatego S z łożyskiem typu D (wzmocniona osiowo, opcja)
  • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
  • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
  • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
  • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
  • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Przekładnie planetarne P:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
  • Cichobieżne – skośne uzębienie
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Dowolna pozycja pracy
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
  • Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie

Adapter serwosilnika ze złączem EasyAdapt (ME/MEL)

  • Szybkie i łatwe mocowanie silnika
  • Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozszerzania
  • Najniższe masowe momenty bezwładności dla najwyższej dynamiki
  • Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Duży wybór średnic i długości wałów silnika
  • Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika
  • W celu zmniejszenia luzu łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję bezluzową osiowo

Adapter serwosilnika ze złączem FlexiAdapt (MF)

  • Szybkie i łatwe mocowanie silnika
  • Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozpierania
  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje wydłużenie liniowe wału silnika
  • Wał silnika odsprzęgnięty od sił osiowych
  • Wyważony dla płynnej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Duży wybór średnic i długości wałów silnika
  • Bezbłędne dzięki dokładnemu wyśrodkowaniu silnika

Adapter serwosilnika z hamulcem ServoSTOP (MB)

  • Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
  • Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
  • Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
  • Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
  • Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
  • Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
  • Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
  • Prosty i szybki montaż silnika

Zapytania ofertowe
Napędy zębatkowe ZV-P-ME z przekładniami planetarnymi Stober
Zapytaj o produkt