Zobacz wszystkie

Kategorie

Napędy zębatkowe ZV-K-EZ z serwomotoreduktorami kątowymi Stober

Koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi K i serwosilnikami EZ/LM. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 0,31 – 16,0 kW. Zakres przełożeń 4:1 – 272:1

Koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi K i serwosilnikami EZ/LM. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 0,31 – 16,0 kW. Zakres przełożeń 4:1 – 272:1  Luz liniowy 12 – 111 μm, moduły 2 – 4, liczba zębów 18 – 25, max. siły posuwu 0,91 – 15 kN, max. prędkości liniowe 0,04 – 3,4 m/s. Opcjonalnie wentylator, podwójny hamulec, jednokablowy serwosilnik.

Właściwości modułowych kół zębatych ZV:

  • 6 klasa jakości uzębienia zębnika według DIN3962
  • Koło zębate napędu zębatkowego jest utwardzane dyfuzyjnie i ma spiralne zęby (w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara 19° 31′ 42″)
  • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
  • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
  • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
  • Za smarowanie koła i listwy zębatej odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin
  • Przełożenie w postaci ułamka – brak błędów pozycjonowania
  • Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150,
  • Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni)  80 °C
  • Klasa ochrony IP64 opcjonalnie IP66
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe (D) od wielkości K5
  • Opcjonalnie z adapterem ME i sprzęgłem pod serwosilniki dostępne na rynku
  • Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB
  • Praca rewersyjna w zakresie   20° do  90° przy montażu poziomym na zapytanie

Właściwości serwosilników EZ:

  • elektryczne silniki synchroniczne z magnesami trwałymi
  • do wyboru sprzężenia zwrotne: enkodery absolutne EnDat 2.1/2.2/3.0, resolwer
  • złącza wtykowe dowolnie obrotowe
  • temperatury otoczenia od 15° C do +40° C
  • standardowo w klasie ochrony IP56, opcjonalnie IP66
  • klasa temperaturowa F (155)
  • opcjonalnie jednokablowe rozwiązanie OCS z enkoderem absolutnym EnDat 3.0
  • elektroniczna tabliczka znamionowa dla szybkiego rozpoznania serwosilnika
  • standardowo dla serwonapędów SDS5000, MDS5000, SI6 / SC6, SD6 firmy STOBER
  • opcjonalnie dla serwonapędów Siemens, B&R, Beckhoff, Kollmorgen, Bosch Rexroth, Allen Bradley
  • opcjonalnie z wentylatorem, który może zapewnić 30% wzrost momentu obrotowego
  • opcjonalnie z elektromagnetycznym hamulcem bezpieczeństwa
  • certyfikaty CE, UKCA, opcjonalnie cURus
  • standardowo zintegrowany termistor PTC, opcjonalnie czujnik temperatury KTY
  • standardowo w kolorze czarnym RAL9005, opcjonalnie każdy kolor RAL

Opcjonalnie ServoSTOP – adapter przekładni z hamulcem (MB)

  • Podwójne bezpieczeństwo osi pionowych obciążonych grawitacyjnie
  • Podwójny hamulec bezpieczeństwa: w adapterze przekładni i na serwosilniku
  • Redundantny układ hamowania sterowany np z serwonapędu SD6 firmy STOBER
  • Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
  • Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
  • Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
  • Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
  • Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
  • Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
  • Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
  • Prosty i szybki montaż silnika

Zapytania ofertowe
Napędy zębatkowe ZV-K-EZ z serwomotoreduktorami kątowymi Stober
Zapytaj o produkt