Szybki wzrost na rynku oprogramowania do SMT

Firma Frost & Sullivan opublikowała wyniki badań, z których wynika, że wartość sprzedaży na rynku oprogramowania do maszyn SMT (Surface-Mount Technology) wyniosła w 2006 roku ponad 312 mln dol. Jednocześnie opracowano prognozę, która wskazuje na szybki rozwój tego rynku przez najbliższe 5 lat. Firma szacuje, że wartość sprzedaży oprogramowania do maszyn do montażu powierzchniowego do 2011 roku wzrośnie o 35% i osiągnie niemal 560 mln dolarów. Uzasadnieniem szacunków jest wciąż rosnąca liczba sprzedawanych urządzeń elektronicznych oraz pojawianie się na rynku coraz to nowszych typów przedmiotów elektroniki użytkowej. Postępująca miniaturyzacja wymusza stosowanie nowych maszyn do montażu, a wraz z nimi często i nowego oprogramowania. Głównymi tendencjami rozwoju oprogramowania jest natomiast zwiększanie możliwości komunikacji pomiędzy modułami realizującymi poszczególne procesy technologiczne, jak również dążenie do integracji całej linii produkcyjnej w jeden duży system.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
PLC, HMI, Oprogramowanie
Siemens przejmuje Altair
Aktualności
Foxconn i NVIDIA budują superkomputer AI z 10 000 GPU Blackwell na Tajwanie
Roboty
Automatyzacja górnictwa
Przemysł 4.0
SICK ANS/ANM58 PROFINET – nowa generacja enkoderów absolutnych dla Przemysłu 4.0
Aktualności
Perspektywy rynku przekładni
Aktualności
Współpraca Omron i Cognizant

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów