ZigBee oszczędza energię

Organizacja ZigBee Alliance, która zrzesza firmy promujące bezprzewodową komunikację danych w przemyśle, ogłosiła plany popularyzacji ZigBee jako sposobu na oszczędzanie energii w przesyle danych. Standard ZigBee został tak opracowany, aby maksymalnie redukować moc pobieraną przez urządzenia. Akcja uświadamiania pracowników zakładów przemysłowych ma nie tylko zwiększyć sprzedaż urządzeń zgodnych z ZigBee, ale również przyczynić się do ograniczenia zużycia energii przez systemy przemysłowe. Ponadto promocją mają zostać objęte także firmy zaopatrujące nowoczesne budynki w systemy alarmowe. Zadanie organizatorom powinien ułatwić fakt, że ZigBee bazuje na otwartych standardach.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro
Aktualności
Nowa inwestycja firmy Marbo
Pomiary
Datalogic wzmacnia partnerstwo ze StayLinked
Aktualności
Popyt na gazy przemysłowe

VARTECH Industry System Cleaner od Texaco – niezawodny sposób w walce z osadami lakierowymi w układach przemysłowych

Powstawanie osadów lakierowych to jedno z kluczowych wyzwań utrzymania ruchu w turbinach, sprężarkach i systemach hydraulicznych. Zanieczyszczenia tego typu skutkują podwyższonymi temperaturami pracy, spadkiem efektywności energetycznej i ryzykiem awarii, które generują kosztowne przestoje. VARTECH Industrial System Cleaner marki Texaco został opracowany tak, aby usuwać osady w trakcie normalnej pracy urządzeń. W połączeniu z olejami Texaco i systematyczną diagnostyką olejową tworzy kompleksowy system ochrony – od czyszczenia instalacji po długookresową kontrolę procesów starzenia. Skuteczność rozwiązania potwierdzają wdrożenia w różnych gałęziach przemysłu.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów