Polskie centrum telefoniczne Motoroli
| Gospodarka ArtykułyDział Korporacyjnych Rozwiązań Mobilnych Motoroli uruchomił polskie telefoniczne Centrum Obsługi Klienta. Pod numerem 0800 441 18 85 można zasięgnąć informacji na temat produktów korporacyjnych firmy, takich jak: komputery mobilne, urządzenia EDA, skanery kodów kreskowych, mikrokioski sklepowe, elementy infrastruktury bezprzewodowej dla przedsiębiorstw, urządzenia do automatycznej identyfikacji drogą radiową (RFID) oraz oprogramowanie. Centrum telefoniczne zostało uruchomione w celu podniesienia standardu obsługi oraz umożliwienia klientom pełnego dostępu do informacji o ofercie firmy. Motorola intensywnie inwestuje w dalszy rozwój działu, powstałego w oparciu o przejętą w styczniu 2007r. spółkę Symbol Technologies. Numer jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:30 z wyjątkiem: Świąt Bożego Narodzenia, 1 stycznia, Świąt Wielkiej Nocy oraz 1 maja. Koszt połączenia z numerem, niezależny od czasu rozmowy, wynosi 35 groszy (dla osób dzwoniących z terenu Polski) lub 96 groszy (dla dzwoniących zza granicy).