RFID drugiej generacji

Firmy Tagsys, IBM i NXP pracują wspólnie nad wprowadzeniem standardu RFID HF V2. Druga wersja ma być bardziej wydajna niż poprzednia. Działania wspomnianych trzech firm mają także pomóc klientom projektować takie systemy RFID, które w przyszłości będą łatwe w unowocześnieniu. Ponadto Tagsys i NXP starają się przyspieszyć proces wdrażania RFID HF V2, m.in. poprzez stworzenie emulatorów etykiet i odpowiedniego oprogramowania czytników. Obecnie standard ten nie został jeszcze w pełni przyjęty i funkcjonuje jako szkic. Opisuje on czytniki pracujące na ultrawysokich częstotliwościach i charakteryzujące się dużym zasięgiem. Ponadto standard definiuje funkcje samodiagnozowania i samonaprawiania się urządzeń.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
RFID w przemyśle
RFID i znakowanie. Część 1 - Kompendium RFID
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
Maksymalna jakość obrazu przy minimalnym oświetleniu – GigE uEye LE z przetwornikami Sony Starvis 2
Aktualności
Szkolenie: Rozporządzenie Maszynowe UE 2023/1230 - wiedza dla producentów i integratorów
Aktualności
Renex zaprasza na konferencję RAAD 2025 w Belgradzie
Roboty
Comau i Roboze łączą siły: automatyzacja i druk 3D napędzają przemysł przyszłości
Pomiary
Światowe zapotrzebowanie na enkodery liniowe
Komunikacja
Industrial Ethernet rośnie w siłę – nowy raport HMS Networks potwierdza globalny trend w automatyce przemysłowej

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów