Wzrost na rynku systemów zarządzania produkcją CPM

Najnowsze dane opracowane przez firmę ARC Advisory Group wskazują, że światowy rynek systemów zarządzania produkcją typu CPM (Collaborative Production Management) osiągnął wartość niecałego miliarda dolarów w roku 2007. Dalsze szacunki wskazują na wzrost do niemal 2 mld dolarów do 2012 roku. Oznacza to, że średnia roczna stopa wzrostu powinna wynieść około 14%. Wzrost na rynku CPM wynika z konieczności zwiększania dynamiki zarządzania produkcją, co da się uzyskać właśnie poprzez informatyzację przedsiębiorstw. Specjaliści z ARC przewidują ponadto, że na rynku pojawią się nowe firmy dostarczające nowe pakiety oprogramowania, przystosowane do obsługi specyficznych branż produkcyjnych lub opracowane w oparciu o konkretne rynki i regiony świata.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Ten futrzany robot AI ma 4 miliony osobowości. Moflin wzbudza zachwyt u Japonek
Obudowy, złącza, komponenty
Technologia w górę, koszty w dół – kiedy plastik zmienia reguły gry
Roboty
Robotyczne mikrofabryki pomagają odbudować zniszczone przez pożar domy w Los Angeles
Bezpieczeństwo
Honeywell dostawcą awioniki dla nowych samolotów Boeing 737 MAX PLL LOT
Roboty
Nowy standard w robotyce mobilnej dla przemysłu – czworonożny robot o udźwigu 100 kg i zasięgu 20 km
Aktualności
Hargrove Controls & Automation łączy siły z ABB – nowy impuls dla cyfryzacji przemysłu

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów