Partnerstwo Apriso i EDS

Firma Apriso, dostawca oprogramowania do zarządzania procesami produkcyjnymi, poinformowała o przystąpieniu do sojuszu z EDS – spółką należącą do Hewlett-Packarda i zajmująca się wdrażaniem oraz doradztwem.

Posłuchaj
00:00

Celem sojuszu jest rozwój oraz zwiększenie sprzedaży sztandarowego produktu Apriso – systemu FlexNet. W ramach partnerstwa Apriso dostarczy platformę systemu, zaś EDS usługi związane z integracją i obsługą biznesową. Prezes Apriso, Jim Henderson, zdradził, że celem zawartego sojuszu jest zwiększenie atrakcyjności oferowanego systemu FlexNet oraz zdobycie kontraktów w branżay motoryzacyjnej, przemysłowej, militarnej i naukowej. Partnerstwo obu firm świadczy o coraz większym zainteresowaniu systemami MOM i MES ze strony integratorów tego typu produktów.

Powiązane treści
Cummins wdraża FlexNet
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
Yale Lift Truck wprowadza telemetrię jako standard w wózkach widłowych – większa kontrola, mniej przestojów
Pomiary
Smart-VS EVO - przełamuje zasady systemów wizyjnych dzięki sztucznej inteligencji
Przemysł 4.0
Powstają nowe ciemne fabryki
Bezpieczeństwo
Bezpieczny system – bezpieczne maszyny – bezpieczni ludzie
Przemysł 4.0
Rewolucja w zarządzaniu odpadami jądrowymi: Wielka Brytania inwestuje 9,5 mln funtów w autonomiczne roboty sortujące
Roboty
4NE1 i MiPA – NEURA Robotics wprowadza roboty kognitywne do przemysłu i domu

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów