Astor finalistą konkursu "Lider Wsparcia IT 2012"
| Gospodarka ArtykułyKonkurs "Lider Wsparcia IT" ma na celu motywowanie przedstawicieli branży wsparcia informatycznego do ciągłego rozwoju i podnoszenia jakości świadczonych usług. W bieżącym roku firma Astor znalazła się w ścisłym gronie czterech finalistów. O przyznaniu nagrody Lider Wsparcia decyduje jury, w skład którego wchodzą uznani w środowisku eksperci, a także laureaci poprzednich edycji konkursu. Firma Astor jest pierwszym przedstawicielem branży automatyki przemysłowej, który dotarł do finału.
Firma Astor stworzyła system wsparcia integrujący 23-letnie doświadczenie w 3 specyficznych, wymagających segmentach: automatyki, oprogramowania i robotów przemysłowych. - System Pomocy Technicznej Astor jest unikalny na skalę branży. Zrewolucjonizował system pracy działu wsparcia technicznego, zmotywował klientów do racjonalnego gospodarowania czasem przeznaczonym na pomoc techniczną i dzięki temu wytyczył nowe, wysokie standardy współpracy - mówił Andrzej Garbacki, członek Zarządu Operacyjnego Astor ds. Wsparcia Sprzedaży.
Organizatorem konkursu Lider Wsparcia IT jest HDI-Poland, polski oddział organizacji Help Desk Institute, która certyfikuje menedżerów i pracowników operacyjnych organizacji usług i wsparcia IT, organizuje seminaria oraz konferencję Forum Wsparcia, jak również spotkania Klubu Menedżerów HDI-Poland. W konkursie biorą udział firmy z branży bankowej, energetycznej, przemysłowej, farmaceutycznej i FMCG, a także instytucje sektora publicznego i organizacje użyteczności publicznej. Gala połączona z rozstrzygnięciem tegorocznego konkursu odbyła się 13 czerwca 2013 r.
źródło: Astor