Astor finalistą konkursu "Lider Wsparcia IT 2012"

| Gospodarka

Konkurs "Lider Wsparcia IT" ma na celu motywowanie przedstawicieli branży wsparcia informatycznego do ciągłego rozwoju i podnoszenia jakości świadczonych usług. W bieżącym roku firma Astor znalazła się w ścisłym gronie czterech finalistów. O przyznaniu nagrody Lider Wsparcia decyduje jury, w skład którego wchodzą uznani w środowisku eksperci, a także laureaci poprzednich edycji konkursu. Firma Astor jest pierwszym przedstawicielem branży automatyki przemysłowej, który dotarł do finału.

Astor finalistą konkursu "Lider Wsparcia IT 2012"

Firma Astor stworzyła system wsparcia integrujący 23-letnie doświadczenie w 3 specyficznych, wymagających segmentach: automatyki, oprogramowania i robotów przemysłowych. - System Pomocy Technicznej Astor jest unikalny na skalę branży. Zrewolucjonizował system pracy działu wsparcia technicznego, zmotywował klientów do racjonalnego gospodarowania czasem przeznaczonym na pomoc techniczną i dzięki temu wytyczył nowe, wysokie standardy współpracy - mówił Andrzej Garbacki, członek Zarządu Operacyjnego Astor ds. Wsparcia Sprzedaży.

Organizatorem konkursu Lider Wsparcia IT jest HDI-Poland, polski oddział organizacji Help Desk Institute, która certyfikuje menedżerów i pracowników operacyjnych organizacji usług i wsparcia IT, organizuje seminaria oraz konferencję Forum Wsparcia, jak również spotkania Klubu Menedżerów HDI-Poland. W konkursie biorą udział firmy z branży bankowej, energetycznej, przemysłowej, farmaceutycznej i FMCG, a także instytucje sektora publicznego i organizacje użyteczności publicznej. Gala połączona z rozstrzygnięciem tegorocznego konkursu odbyła się 13 czerwca 2013 r.

źródło: Astor