igus - rozwój w Polsce i 10% wzrostu sprzedaży globalnie

igus - dostawca produktów z tworzyw sztucznych - przedstawił w zeszłym roku ponad 150 nowych produktów i globalnie zwiększył obroty o 10%, do 469 mln euro. Aż 56% tej kwoty zostało wygenerowane w Europie, dalsze 26% procent w Azji. Liczba pracowników na całym świecie wzrosła o 12%, do 2700 osób - w szczególności zwiększyło się zatrudnienie w obszarach sprzedaży i logistyki. W ostatnim roku, oprócz inwestycji w rozwój produktów, firma na całym świecie rozszerzyła swoją sieć dystrybucji i magazynów.

Posłuchaj
00:00

Polski oddział spółki w kwietniu bieżącego roku rozpoczął lokalną produkcję swoich systemów readycable, czyli konfekcjonowanych przewodów z wtyczkami, oraz przeniósł się do nowej siedziby w Warszawie. Ma tutaj do dyspozycji 1000 m² powierzchni magazynowej i blisko 800 m² powierzchni biurowej.

Powiązane treści
Przewód sterowania igus wytrzymał ponad 138 mln podwójnych cykli ruchu
Igus prezentuje samochód z łożyskami polimerowymi
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
Electro Instal & Light-Tech Expo 2025 - targi elektrotechniki, oświetlenia i automatyki budynkowej
Silniki i napędy
Zakończono budowę fabryki koreańskiej spółki POSCO
Aktualności
CARGOUNIT zawarł z Siemens Mobility kompleksową umowę serwisową na utrzymanie lokomotyw
Artykuły
Przyszłość rynku szyn zbiorczych
Bezpieczeństwo
Westermo wzmacnia obecność w Europie
Aktualności
Rynek czynników cieplnych

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów