Prognoza dla rynku materiałów magnetycznych

Wartość globalnego rynku materiałów magnetycznych zwiększy się w latach 2012-2019 z 48 do ponad 87 mld dolarów - średnio prawie 9% rocznie. Największy udział będą w nim miały, podobnie jak w minionych latach, materiały magnetycznie półtwarde - informuje w nowym raporcie Transparency Market Research. Głównym odbiorcą materiałów magnetycznych będzie przemysł motoryzacyjny, przede wszystkim w rejonie Azji i Pacyfiku, Europy oraz Ameryki Płn. Przyczyni się do tego rosnące zainteresowanie pojazdami hybrydowymi. Wzrost zapotrzebowania jest także prognozowany w energetyce, głównie wiatrowej.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Prognoza dla rynku czujników pola magnetycznego
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro
Aktualności
Nowa inwestycja firmy Marbo
Pomiary
Datalogic wzmacnia partnerstwo ze StayLinked

VARTECH Industry System Cleaner od Texaco – niezawodny sposób w walce z osadami lakierowymi w układach przemysłowych

Powstawanie osadów lakierowych to jedno z kluczowych wyzwań utrzymania ruchu w turbinach, sprężarkach i systemach hydraulicznych. Zanieczyszczenia tego typu skutkują podwyższonymi temperaturami pracy, spadkiem efektywności energetycznej i ryzykiem awarii, które generują kosztowne przestoje. VARTECH Industrial System Cleaner marki Texaco został opracowany tak, aby usuwać osady w trakcie normalnej pracy urządzeń. W połączeniu z olejami Texaco i systematyczną diagnostyką olejową tworzy kompleksowy system ochrony – od czyszczenia instalacji po długookresową kontrolę procesów starzenia. Skuteczność rozwiązania potwierdzają wdrożenia w różnych gałęziach przemysłu.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów