Przyszłość rynku środków ochrony osobistej

Według Transparency Market Research wartość globalnego rynku środków ochrony osobistej (przed upadkiem, obuwia, okularów, hełmów, ubrań), które zabezpieczają pracowników od różnych urazów zwiększy się w latach 2013-2020 z 34 do 55 mld dolarów, co oznacza średni roczny wzrost o 7%. Popyt na nie zwiększy się zwłaszcza w krajach rozwijających się Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Płd. Hamować go może automatyzacja produkcji ograniczająca kontakt obsługi ze sprzętem.

Posłuchaj
00:00

W 2013 roku największy udział - 7 mld dolarów - miało w tym rynku obuwie ochronne. W przyszłości najszybciej, o 8% rocznie, wzrośnie popyt na zabezpieczenia przed upadkiem. W 2013 r. głównym użytkownikiem środków ochrony osobistej była branża produkcyjna. W przyszłości najszybciej, o prawie 8% rocznie, wzrośnie udział branży transportowej.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Roboty kanibale w służbie nauki. To może być idealne ciało dla AI
Silniki i napędy
Control Techniques Dynamics łączy siły z Nidec Drives
Silniki i napędy
Współpraca BMW i SEW-EURODRIVE - zaawansowana technologia produkcji modułów akumulatorowych
Roboty
Ten futrzany robot AI ma 4 miliony osobowości. Moflin wzbudza zachwyt u Japonek
Obudowy, złącza, komponenty
Technologia w górę, koszty w dół – kiedy plastik zmienia reguły gry
Roboty
Robotyczne mikrofabryki pomagają odbudować zniszczone przez pożar domy w Los Angeles

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów