Umiarkowane wzrosty na rynku inhibitorów korozji

Według BCC Research wartość światowego rynku inhibitorów korozji zwiększy się w latach 2016-2021 z 7 do około 9 mld dolarów, co oznaczać będzie średni wzrost o prawie 5% rocznie. Najszybciej wzrośnie popyt na środki na bazie olejów - wartość ich rynku na koniec tego okresu wyniesie 1,4 mld dolarów. Największym segmentem rynku inhibitorów korozji będą natomiast środki na bazie wody, których jednym z głównych odbiorców są stacje uzdatniania wody.

Posłuchaj
00:00

W 2021 roku wartość tego segmentu wyniesie 6 mld dolarów. Inhibitory na bazie wody są popularne dzięki niskim cenom, łatwości użycia i dużej dostępności. Są one także przyjazne środowisku naturalnemu.

Powiązane treści
Prognoza dla rynku urządzeń i systemów monitorowania korozji
Rynek powłok antykorozyjnych w 2019 przekroczy 26 mld dolarów
Alstom realizuje dla EDF zabezpieczenie antykorozyjne parowników
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
Firma Dold tworzy nowy oddział sprzedaży w Polsce
Roboty
20 mln dolarów dla Motor Ai na rozwój bezpiecznej jazdy autonomicznej
Komunikacja
Promotorzy Ethernetu jednoparowego wstrzymują rywalizację - rusza współpraca
Roboty
DHL uruchamia flotę 138 robotów Exotec – rewolucja automatyzacji magazynowej w logistyce farmaceutycznej
Roboty
Wyniki finansowe firmy KUKA
Silniki i napędy
Nidec ACIM uruchamia w Chinach nową superfabrykę silników

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów