Elsta wdrożyła nową identyfikację wizualną firmy

| Gospodarka Artykuły

Zarząd firmy Elsta w ubiegłym roku podjął decyzję o wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej, która, szanując historię marki, odpowiadałaby obecnej pozycji spółki i wspierała realizację jej strategicznych celów. Obecnie Elsta prezentuje pierwsze efekty wielu miesięcy przygotowań. Nowa identyfikacja wizualna oraz przyjęta strategia komunikacji jest efektem połączenia doświadczenia oraz ambicji starszego i młodszego pokolenia wchodzącego w skład kadry kierowniczej.

Elsta wdrożyła nową identyfikację wizualną firmy

Budowa nowoczesnych kompetencji marketingowych i PR-owych ma służyć efektywnej komunikacji z klientami i otoczeniem rynku, jednocześnie w atrakcyjny sposób prezentując ofertę produktową i potencjał inżynieryjny firmy. Hasło "empower innovations", które towarzyszy zmianom jest wyrazem nowej filozofii firmy, która w skrócie oznacza gotowość i potencjał do spełniania oczekiwań klientów w obszarze innowacyjnych rozwiązań.

Ze zmianami oraz ofertą marki Elsta zapoznać się można na nowej stronie pod adresem www.elsta.pl.

źródło: Elsta