Elsta wdrożyła nową identyfikację wizualną firmy

Zarząd firmy Elsta w ubiegłym roku podjął decyzję o wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej, która, szanując historię marki, odpowiadałaby obecnej pozycji spółki i wspierała realizację jej strategicznych celów. Obecnie Elsta prezentuje pierwsze efekty wielu miesięcy przygotowań. Nowa identyfikacja wizualna oraz przyjęta strategia komunikacji jest efektem połączenia doświadczenia oraz ambicji starszego i młodszego pokolenia wchodzącego w skład kadry kierowniczej.

Posłuchaj
00:00

Budowa nowoczesnych kompetencji marketingowych i PR-owych ma służyć efektywnej komunikacji z klientami i otoczeniem rynku, jednocześnie w atrakcyjny sposób prezentując ofertę produktową i potencjał inżynieryjny firmy. Hasło "empower innovations", które towarzyszy zmianom jest wyrazem nowej filozofii firmy, która w skrócie oznacza gotowość i potencjał do spełniania oczekiwań klientów w obszarze innowacyjnych rozwiązań.

Ze zmianami oraz ofertą marki Elsta zapoznać się można na nowej stronie pod adresem www.elsta.pl.

źródło: Elsta

Powiązane treści
Roboty Rethink Robotics dostępne w Polsce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
Big Data w produkcji
Silniki i napędy
Siemens Mobility prezentuje Vectrain na TRAKO 2025 – nowa jakość w europejskiej mobilności pasażerskiej
Aktualności
Przyszłość branży celulozowo-papierniczej
Roboty
NVIDIA i Technology Innovation Institute otwierają w Abu Zabi pierwsze na Bliskim Wschodzie laboratorium AI i robotyki
Zasilanie, aparatura nn
Lampy zasilane fotowoltaiką
Aktualności
Bosch zamraża miliardową inwestycję na Dolnym Śląsku. Powód: polityczna niepewność

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów