Przyszłość rynku detektorów IR

Według Transparency Market Research światowy rynek detektorów promieniowania podczerwonego w latach 2017 - 2022 będzie rósł średnio o 9% co roku. Przyczyni się do tego głównie większy popyt w przemyśle oraz systemach bezpieczeństwa. Ich największym odbiorcą pozostanie region Azji i Pacyfiku (bez Japonii), gdzie są rozpowszechnione w przemyśl.

Posłuchaj
00:00

Duży koszt oraz mała popularność detektorów IR w krajach rozwijających się będą najważniejszymi powodami hamującymi rozwój ich rynku. Dużą popularnością wciąż będą się cieszyć bolometry. Dzięki temu wartość ich rynku w 2022 roku przekroczy 200 mln dol. W podobnym tempie, jak cały rynek, bo o 8% co roku, w omawianym okresie będzie rósł segment detektorów chłodzonych. Duży udział w tym pierwszym do 2022 zachowają również detektory typu LWIR (Long Wavelength IR).

Powiązane treści
Bezkontaktowa detekcja czy wiele więcej?
Wymogi prawne napędzają rynek detektorów gazów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
ABB i LKAB wspólnie opracują technologie dla zrównoważonego i zautomatyzowanego górnictwa
Roboty
Roboty w Polsce - najwięcej nowych instalacji w motoryzacji
Przemysł 4.0
MAAG Polska rozbudowuje fabrykę obrzeży meblowych
Aktualności
Exotec świętuje 10 lat innowacji i wyznacza nową erę technologii magazynowej
Zasilanie, aparatura nn
Energia dostarczana i rozdzielana inteligentnie
Zasilanie, aparatura nn
Energetab 2025 – trzy dni pod prądem

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów