Jakie oleje do walcowania na zimno będą najpopularniejsze?

Według Zion Market Research wartość globalnego rynku olejów do walcowania na zimno zwiększy się z 3 mld dolarów w 2017 roku do 4,5 mld dolarów w 2024, co oznaczać będzie stabilny średni wzrost o prawie 6% co roku. Głównym czynnikiem napędzającym wzrost będzie tu spodziewane zwiększenie produkcji metali nieżelaznych i stali.

Posłuchaj
00:00

Korzystne warunki oraz nowe perspektywy rozwoju rynku olejów do walcowania na zimno zapewni też ekspansja najważniejszych producentów tego rodzaju środków. Największe zapotrzebowanie na nie przewidywane jest w rejonie Azji i Pacyfiku. Spośród trzech typów smarów - syntetycznych, półsyntetycznych i mineralnych - największą popularnością będą się cieszyć te pierwsze.

Powiązane treści
Przyszłość rynku rozwiązań do kontroli jakości olejów
Nowa walcownia drutu Voestalpine pracuje zgodnie z ideą Przemysłu 4·0
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Bezpieczeństwo
Polski producent armatury przemysłowej uzyskał amerykański certyfikat ASME
Przemysł 4.0
Maspex zmodernizował system sterowania linii produkcyjnej
PLC, HMI, Oprogramowanie
ABB zmodernizuje systemy automatyki w hiszpańskich elektrowniach słonecznych CSP
Bezpieczeństwo
Lenze uzyskuje certyfikat IEC 62443-4-1: TÜV Rheinland potwierdza cyberbezpieczny proces rozwoju
Aktualności
Nowe inwestycje firm Stalwest i Consweld
Roboty
Rynek robotyki łazików księżycowych przyspiesza: osiągnie wartość 5,8 mld dolarów do 2033 roku

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów