Systemy CIP będą się popularyzować

Jak przewiduje Transparency Market Research, wartość światowego rynku systemów CIP (Clean In Place), czyli mycia na miejscu, zwiększy się z 7 mld dolarów w 2018 roku do ponad 27 mld w 2027, co oznaczać będzie znaczący, średni coroczny wzrost o prawie 16%. Wymienione systemy doceniane są za liczne zalety w porównaniu z ręcznym czyszczeniem wyposażenia linii produkcyjnych.

Posłuchaj
00:00

Przy ich wykorzystaniu nie ma konieczności demontażu wyposażenia produkcyjnego, dzięki czemu znacznie skraca się przestoje, ogranicza zaangażowania personelu, zwiększa dokładność - zwłaszcza w przypadku miejsc trudno dostępnych, a także oszczędniej gospodaruje się wodą i środkami myjącymi, zachowując przy tym możliwość ich recyklingu. Ponadto można udokumentować przebieg mycia.

W najbliższym czasie rynek systemów CIP napędzać będą innowacje oraz ich upowszechnianie w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Sterowanie i kontrola - fundamenty automatyki w jeszcze nowszym wydaniu
PLC, HMI, Oprogramowanie
Oprogramowanie GenAI Studio wzmocni rozwój dużych modeli językowych - LLM
Aktualności
Rozwój oświetlenia samolotów
Przemysł 4.0
Dassault Systèmes i Airbus rozszerzają strategiczne partnerstwo
Aktualności
Maszyny do produkcji papieru
Przemysł 4.0
Emerson rozwija DeltaV Mimic: nowa wersja 6.LTS wspiera zaawansowane symulacje cyfrowe

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów