Przyszłość rynku koparek

Jak prognozuje Polaris Market Research, wartość globalnego rynku koparek zwiększy się z 46 mld dolarów w 2019 roku do ponad 62 mld dolarów w 2026, co oznaczać będzie stabilny średni coroczny wzrost o ponad 4%. Do czynników napędzających zapotrzebowanie na te maszyny zalicza się: rozwój firm budowlanych, rosnące inwestycje rządów w rozwój infrastruktury, projekty budowlane w przemyśle naftowym, popularyzowanie się wynajmu koparek, wymianę modeli starszych na nowoczesne, przyjaźniejsze środowisku, a także rozwój przemysłu górniczego.

Posłuchaj
00:00

W 2019 największy udział w tytułowym rynku miały koparki gąsienicowe, popularne ze względu na większą nośność i łatwość użytkowania w błotnistych warunkach. W przyszłości natomiast najszybciej będzie się rozwijać segment koparek kołowych, cenionych za łatwość przemieszczania.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
Liderzy AI trzykrotnie szybciej wdrażają agentów AI – nowy raport Rackspace ujawnia kluczowe przewagi
Roboty
Roboty humanoidalne przejdą do natarcia w przemyśle
Silniki i napędy
Wyjątkowy hangar sterowców z napędami SEW-EURODRIVE
Obudowy, złącza, komponenty
Maksymalna jakość obrazu przy minimalnym oświetleniu – GigE uEye LE z przetwornikami Sony Starvis 2
Aktualności
Szkolenie: Rozporządzenie Maszynowe UE 2023/1230 - wiedza dla producentów i integratorów
Aktualności
Renex zaprasza na konferencję RAAD 2025 w Belgradzie

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów