Bosch przejmuje biznes HVAC od Johnson Controls

Bosch przejmuje globalny biznes rozwiązań HVAC dla budynków mieszkalnych i komercyjnych od Johnson Controls. W ramach tej transakcji firma zamierza też przejąć 100% spółki joint venture Johnson Controls-Hitachi Air Conditioning, w tym 40% udziałów Hitachi. Transakcja obejmuje 16 zakładów produkcyjnych i 12 lokalizacji inżynieryjnych w ponad 30 krajach.

Posłuchaj
00:00

Portfolio produktów obejmuje całe spektrum rozwiązań HVAC dla budynków mieszkalnych i komercyjnych, w tym znane marki, jak York i Coleman w USA i Hitachi w Azji. Bosch otrzyma na nie długoterminową licencję. Dzięki temu przejęciu firma zamierza osiągnąć pozycję światowego lidera na rynku HVAC i wzmocnić swoją obecność na rynkach amerykańskim i azjatyckim.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Chiny zainwestują ponad 100 miliardów dolarów w robotykę i zaawansowane technologie
Bezpieczeństwo
Rynek czujników gazów - 3 mld dolarów w 2032 roku
Aktualności
Rynek powłok przemysłowych
Bezpieczeństwo
Nowy moduł mutingu DMM4 firmy SICK – bezpieczny przepływ materiałów w zautomatyzowanej produkcji
Aktualności
Rynek wózków widłowych będzie rósł 7% rocznie
Silniki i napędy
Targi Bauma: Bosch zaprezentuje 800-woltowy napęd elektryczny do maszyn budowlanych
Powiązane treści
Bosch i Pirelli wyprodukują inteligentne opony
Skalowalne rozwiązania zwiększające otwartość i bezpieczeństwo maszyn pakujących

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów