Izolatory elektryczne - umiarkowane, ale stałe wzrosty

Wartość globalnego rynku izolatorów elektrycznych ma wzrosnąć z 13 miliardów dolarów w 2023 roku do 22 miliardów dolarów w roku 2033, co przełoży się na stabilny średni wzrost roczny o ponad 5%, jak prognozuje Spherical Insights. Wzrost ten będzie powodowany głównie rosnącym zapotrzebowaniem na energię elektryczną, spowodowanym szybkim tempem industrializacji i urbanizacji.

Posłuchaj
00:00

To z kolei wymusza rozwój infrastruktury energetycznej, w tym budowę nowych i modernizację istniejących sieci przesyłowych oraz dystrybucyjnych. Dodatkowym czynnikiem sprzyjającym będzie wzrost liczby projektów związanych z energetyką wiatrową i słoneczną. Wyzwanie stanowi jednak silne rozdrobnienie rynku, które zmusza wiodące firmy, skupiające się na jakości, do rywalizacji z producentami tańszych, ale gorszej jakości izolatorów.

Największy udział w rynku będzie miała ceramika (porcelana), ze względu na swoje doskonałe właściwości elektryczne i mechaniczne, a dominującą rolę odegrają izolatory przeznaczone do sieci dystrybucyjnych, z których najpopularniejsze będą izolatory przepustowe.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie, aparatura nn
Nowa linia elektroenergetyczna PSE
Komunikacja
Nowy system łączności Enei
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów