Rynek powłok przemysłowych

Według Markets and Markets wartość globalnego rynku powłok przemysłowych zwiększy się z 38 mld dolarów w 2024 r. do 44 mld w roku 2030, co oznaczać będzie stabilny średni wzrost o 3% rocznie. Sprzyjać temu będzie głównie rozwój budownictwa, górnictwa i rolnictwa, a także rosnąca urbanizacja oraz inwestycje infrastrukturalne, zwłaszcza w krajach rozwijających się, takich jak Chiny, Indie i Brazylia.

Posłuchaj
00:00

Największy udział w tym rynku będzie miał segment powłok rozpuszczalnikowych i proszkowych. Powłoki przemysłowe zapewniające ochronę przed korozją, ścieraniem, substancjami chemicznymi i ekstremalnymi warunkami atmosferycznymi, będą się najszybciej upowszechniać w sektorze sprzętu ciężkiego, a pod względem geograficznym – w regionie Azji i Pacyfiku, z uwagi na szybką industrializację, urbanizację oraz rosnące w tej części świata inwestycje w infrastrukturę.

Rynek powłok przemysłowych w latach 2024 – 2030
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Dłoń robotyczna Unitree Dex5-1 – przełom w chwytakach EOAT z czujnikami dotykowymi i AI
Zasilanie, aparatura nn
Grupa LAPP otworzyła we Wrocławiu Centrum Usług Biznesowych
Aktualności
Foxconn i NVIDIA budują superkomputer AI z 10 000 GPU Blackwell na Tajwanie
Roboty
Automatyzacja górnictwa
Przemysł 4.0
SICK ANS/ANM58 PROFINET – nowa generacja enkoderów absolutnych dla Przemysłu 4.0
Aktualności
Perspektywy rynku przekładni

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów