Rynek powłok przemysłowych

Według Markets and Markets wartość globalnego rynku powłok przemysłowych zwiększy się z 38 mld dolarów w 2024 r. do 44 mld w roku 2030, co oznaczać będzie stabilny średni wzrost o 3% rocznie. Sprzyjać temu będzie głównie rozwój budownictwa, górnictwa i rolnictwa, a także rosnąca urbanizacja oraz inwestycje infrastrukturalne, zwłaszcza w krajach rozwijających się, takich jak Chiny, Indie i Brazylia.

Posłuchaj
00:00

Największy udział w tym rynku będzie miał segment powłok rozpuszczalnikowych i proszkowych. Powłoki przemysłowe zapewniające ochronę przed korozją, ścieraniem, substancjami chemicznymi i ekstremalnymi warunkami atmosferycznymi, będą się najszybciej upowszechniać w sektorze sprzętu ciężkiego, a pod względem geograficznym – w regionie Azji i Pacyfiku, z uwagi na szybką industrializację, urbanizację oraz rosnące w tej części świata inwestycje w infrastrukturę.

Rynek powłok przemysłowych w latach 2024 – 2030
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
ABB i LKAB wspólnie opracują technologie dla zrównoważonego i zautomatyzowanego górnictwa
Roboty
Roboty w Polsce - najwięcej nowych instalacji w motoryzacji
Przemysł 4.0
MAAG Polska rozbudowuje fabrykę obrzeży meblowych
Aktualności
Exotec świętuje 10 lat innowacji i wyznacza nową erę technologii magazynowej
Zasilanie, aparatura nn
Energia dostarczana i rozdzielana inteligentnie
Zasilanie, aparatura nn
Energetab 2025 – trzy dni pod prądem

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów