Platforma Systemowa Wonderware, część IV: ArchestrA Object Toolkit
- | SzkolenieMiejsce: Kraków
Program warsztatów:
- Omówienie pakietu ArchestrA Object Toolkit.
- Metodyka projektowania własnych obiektów aplikacyjnych.
- Zastosowanie Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
- Sprawdzanie (walidowanie) i nadzorowanie pracy utworzonych obiektów.
- Zastosowanie wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
- Stosowanie własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego
- Edytor obiektów.
Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności oraz wiedzę na temat:
- zastosowania Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
- sprawdzania (walidowania) i nadzorowania pracy utworzonych obiektów
- wykorzystania wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
- pakietu ArchestrA Object Toolkit
- metodyki projektowania własnych obiektów aplikacyjnych
- stosowania własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego Edytor obiektów
Zdobyte na szkoleniu umiejętności oraz wiedza pozwolą na:
- samodzielność w wykonywaniu pracy
- oszczędność czasu
- minimalizację stresu
- korzyści finansowe
- wysoką świadomość możliwości sprzętu
- minimalizację ryzyka awarii
- większą skuteczność działania
- możliwość zastosowania wiedzy w codziennych działaniach
- komfort pracy
- pewność siebie
- sprostanie wymogom związanym z daną pracą
- możliwości w zakresie podejmowania trudniejszych zadań