Przemysłowa baza danych Wonderware Historian, część I: Analiza danych
- | SzkolenieMiejsce: Poznań
Zakres szkolenia
- Wonderware Historian - instalacja, wymagania sprzętowe, licencjonowanie, zakres zastosowania
- Administracja Wonderware Historian - konsola zarządzająca
- Importowanie definicji zmiennych z aplikacji wizualizacyjnej InTouch
- Analiza danych i tworzenie raportów za pomocą dedykowanego pakietu raportowego Historian Client
- Program raportowy Historian Client Trend. Program raportowy Historian Client Query
- Program raportowy Historian Client Workbook - nakładka na program Excel
- Program raportowy Historian Client Report - nakładka na program Word
- Pakiet raportowy ActiveFactory Reporting Web Site - raportowanie przez Internet
- Struktura bazy danych Wonderware Historian i tworzenie zapytań SQL
- Access, Excel - tworzenie raportów przy pomocy popularnych programów biurowych
Wymagania wobec uczestników
Znajomość obsługi komputera PC i systemu Windows
Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności oraz wiedzę na temat:
- instalacji, wymagań sprzętowych oraz zastosowania Wonderware Historian
- importowania definicji zmiennych z aplikacji wizualizacyjnej InTouch
- analizy danych i tworzenia raportów za pomocą pakietu raportowego Historian Client
- pakietów raportowych Historian Client Trend, Historian Client WorkBook, Hostiran Client Report, ActiveFactory Reporting Web Site (raportowanie przez internet)
- struktury bazy danych Wonderware Historian I tworzenie zapytań SQL
- tworzenie raportówprzy pomocy popularnych programów biurowych (Access, Excel)
Zdobyte na szkoleniu umiejętności oraz wiedza pozwolą na:
- samodzielność w wykonywaniu pracy
- oszczędność czasu
- minimalizację stresu
- korzyści finansowe
- wysoką świadomość możliwości sprzętu
- minimalizację ryzyka awarii
- większą skuteczność działania
- możliwość zastosowania wiedzy w codziennych działaniach
- komfort pracy
- pewność siebie
- sprostanie wymogom związanym z daną pracą
- możliwości w zakresie podejmowania trudniejszych zadań