Etykieta produktu – nowy dostęp do usług cyfrowych SEW-EURODRIVE

Etykieta produktu pozwala na jego szybkie i proste powiązanie z usługami cyfrowymi SEW-EURODRIVE. Wystarczy zeskanować smartfonem lub tabletem kod QR i natychmiast skorzystać z wielu naszych usług cyfrowych. Począwszy od dostępu do wszystkich danych i dokumentów dla określonych produktów, przez wizualną kontrolę pozycji pracy napędu, szybki dostęp do analiz błędów oraz zamówień usług serwisowych, po dobór i zamawianie części zamiennych czy też nowych odpowiedników. Chcesz dowiedzieć się więcej? Wystarczy zeskanować i wypróbować nasze rozwiązania.

Posłuchaj
00:00

Portal Online Support – centralny punkt dostępu do wszystkich cyfrowych usług SEW-EURODRIVE

Portal Online Support – www.sew-eurodrive.pl/os – ma uporządkowaną strukturę, która uwzględnia wszystkie etapy procesu zakupowego:

  • konsultacje i dobory,
  • zapytania i zamówienia,
  • dostawy i przepływ materiałów,
  • uruchomienie i konserwację.

Użytkownicy uzyskują dostęp do wybranych informacji, w zależności od zakresu działań i zainteresowań. Zadaniem portalu jest wsparcie użytkownika na każdym etapie współpracy. Począwszy od zaprojektowania aplikacji bądź maszyny oraz pozyskania danych CAD, przez dostęp do dokumentacji techniczno-ruchowej czy jakościowej, aż po dostęp do części zamiennych i oprogramowania, które potrzebne są służbom utrzymania ruchu.

Portal Online Support nie wymaga zalogowania przy korzystaniu z podstawowych funkcji. Jeśli chcesz skorzystać z funkcji oznaczonych symbolem klucza, należy zalogować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła. Poniżej prezentujemy opis wybranych funkcjonalności.

Drive selection

Od teraz dobór motoreduktora jest jeszcze prostszy niż dotąd. Konfigurator pozwala przeprowadzić symulację podstawowych aplikacji typu przenośnik, winda itd. Krok po kroku, po wprowadzeniu założeń, przygotowana jest kalkulacja, która pokazuje wstępny dobór systemu napędowego wraz z propozycją motoreduktorów.

Po podjęciu decyzji wyświetlony zostanie wybrany produkt wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi technicznymi. Istnieje również możliwość przejścia do konfiguratora produktu, w celu określenia wszystkich szczegółowych parametrów aplikacji, a następnie wysłania zapytania i otrzymania oferty.

Konfigurator produktu

Pozwala na skonfigurowanie dowolnego rozwiązania z oferty SEW-EURODRIVE poprzez personalizację produktu pod konkretne wymagania do projektu. Wszystkie niezbędne dokumenty oraz modele CAD dostępne będą w koszyku po zakończeniu konfiguracji. Na tym etapie istnieje możliwość wysłania zapytania ofertowego lub zamówienia produktu.

Koszyk

Koszyk zakupów Online Support pozwala na przekazywanie przez całą dobę zapytań lub zamówień odnośnie naszych standardowych produktów, części zamiennych oraz dokumentacji. Jak to działa? Wystarczy wybrać produkt, zalogować się na swoje konto, wprowadzić lub skorygować informacje o dostawie, a następnie przesłać zapytanie lub zamówienie.

Przegląd spraw

Przegląd spraw obejmuje zamówienia, oferty, wzory oraz sprawy serwisowe. Użytkownik może w prosty sposób przeglądać wszystkie transakcje i sprawdzać status ich realizacji, jak również monitorować przesyłki. Różne kryteria wyszukiwania – np. numer materiału – zapewniają szybkie wyszukiwanie odpowiednich spraw. W zakładce "Przegląd spraw" można w prosty sposób pobrać dokumentację, również dla całych projektów.

Dane i dokumenty

Znajdziesz tutaj dane CAD, dokumentację, dane techniczne produktów oraz potrzebne oprogramowanie. Wiele informacji można wygenerować samodzielnie, bez konieczności rejestracji, podając np. numer seryjny lub oznaczenie typu produktu.

Wybór zamienników lub części zamiennych

Po wprowadzeniu numeru seryjnego SEW-EURODRIVE wyświetlane są wszystkie niezbędne informacje o produkcie. Jeśli użytkownik jest zalogowany i ma niezbędne uprawnienia, może dobierać części zamien na podstawie listy. Dodatkową korzyścią jest wgląd w dostępność magazynową potrzebnych części zamiennych, a w przypadku wycofanych materiałów – oferta zamienników.

Baza danych CDM

Complete Drive Management zapewnia przejrzystość i bezpieczeństwo całej instalacji. Narzędzie to działa w oparciu o inwentaryzację i diagnostykę istniejących komponentów napędowych (w obrębie maszyny lub w ramach stanów magazynowych) oraz wpisanie ich w bazie danych CDM, w ramach portalu Online Support.

Centralne rejestrowanie wszystkich danych stanowi podstawę do oszacowania oraz zaplanowania wymaganych w danym czasie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych.

Tak właśnie rozumiemy naszą dostępność dla Was – jako szeroki dostęp do informacji oraz niezależność w działaniu. W efekcie jesteśmy bliżej Was i oferujemy wsparcie, zwłaszcza gdy liczy się każda minuta, aby ponownie uruchomić produkcję.

Beyond – zawsze ponad standard.

 

SEW-Eurodrive Polska Sp. z o.o.
ul. Techniczna 5
92-518 Łódź
tel. 42 293 00 00
sew@sew-eurodrive.pl
www.sew-eurodrive.pl

Więcej na www.sew-eurodrive.pl
Powiązane treści
Znakowanie produktów, odczyt oznaczeń i traceability
Zobacz więcej w kategorii: Prezentacje firmowe
Przemysł 4.0
Firma Mackle modernizuje formaty karmy dla domowych pupili dzięki współpracy z Clevertech i OMRON: pakowanie w saszetki pozwala uzyskać szacowany wzrost wydajności o 50%
Obudowy, złącza, komponenty
Bezpieczne komponenty ESD: ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
Silniki i napędy
Kompaktowe silniki elektryczne EMP do zastosowań w maszynach rolniczych
Silniki i napędy
Nowa era w automatyce - Serwomotory ze zintegrowanym sterowaniem napędem zmieniają reguły gry
Silniki i napędy
Rozwiązanie napędowe spełniające niemal każde wymogi - Nowy kontroler ruchu dla czterech różnych technologii silników
Przemysł 4.0
Bezproblemowa praca dzięki proaktywnej strategii konserwacji
Zobacz więcej z tagiem: PLC, HMI, Oprogramowanie
Prezentacje firmowe
ecomatDisplay 4.3” – kompaktowe rozwiązanie dla systemów sterowania
Informacje z firm
PolyScopeX - nowoczesne oprogramowanie dla robotów Universal Robots
Prezentacje firmowe
Advantech PPC 300SW - nowy standard w technologii HMI

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów