Zobacz wszystkie

Kategorie

Szerokopasmowy most ethernetowy dla taboru kolejowego

Westermo wprowadza na rynek szerokopasmowy most ethernetowy zaprojektowany specjalnie dla taboru kolejowego. Model DDW-002-B1, wchodzący w skład serii przemysłowych ekstenderów Wolverine, może być zastosowany do łączenia segmentów sieci Ethernet pomiędzy wagonami przy użyciu istniejącego 2-żyłowego okablowania zasilającego, zgodnie z normą IEEE 1901.

Ta technologia komunikacyjna jest w stanie wyeliminować problemy ze złej jakości okablowaniem, np. utlenionymi stykami. Model DDW-002-B1 spełnia wymogi norm kolejowych EN 50155 i EN 50121-4 w zakresie m.in. odporności na udary i wibracje, zewnętrzne pola magnetyczne i impulsy prądu udarowego.

Może znaleźć zastosowanie również poza kolejnictwem, np. w urządzeniach, w których komunikacja odbywa się przez pierścienie ślizgowe. Jest odporny na trudne warunki klimatyczne.

Zastosowanie komponentów wysokiej jakości pozwoliło tu uzyskać długi czas bezawaryjnej pracy (MTBF>530 tys. godzin). Nowością w przypadku tego modelu jest zastosowanie wewnętrznej powłoki Gore-Tex zapobiegającej kondensacji pary wodnej.

Pozostałe parametry techniczne DDW-002-B1:

  • interfejsy: Fast Ethernet, 2-wire,
  • zasięg i szybkość transmisji: do 70 Mbps i do 300 m w zależności do jakości kabla,
  • stopień ochrony: IP67,
  • zakres napięć zasilania: 24...110 VDC,
  • zakres temperatur pracy: od -40 do +70°C,
  • wymiary: 174 x 100 x 65 mm.

Zapytania ofertowe
Szerokopasmowy most ethernetowy dla taboru kolejowego
Zapytaj o produkt