Etykieta produktu – nowy dostęp do usług cyfrowych SEW-EURODRIVE
Etykieta produktu pozwala na szybkie i proste powiązanie produktu z usługami cyfrowymi SEW-EURODRIVE. Wystarczy zeskanować smartfonem lub tabletem kod QR i natychmiast skorzystać z wielu naszych usług cyfrowych. Począwszy od dostępu do wszystkich danych i dokumentów dla określonych produktów, przez wizualną kontrolę pozycji pracy napędu, szybki dostęp do analiz błędów oraz zamówień usług serwisowych, po dobór i zamawianie części zamiennych czy też nowych odpowiedników. Chcesz dowiedzieć się więcej? Wystarczy zeskanować i wypróbować nasze rozwiązania
Portal Online Support posiada uporządkowaną strukturę, która uwzględnia wszystkie etapy procesu zakupowego:
- Konsultacje i dobory
• Zapytania i Zamówienia
• Dostawa i przepływ materiałów
• Uruchomienie i konserwacja
Użytkownicy posiadają dostęp do wybranych informacji, w zależności od zakresu działań i zainteresowań. Zadaniem portalu jest wsparcie użytkownika na każdym etapie współpracy. Począwszy od zaprojektowania aplikacji bądź maszyny oraz pozyskania danych CAD, przez dostęp do dokumentacji techniczno-ruchowej czy jakościowej, aż po dostęp do części zamiennych i oprogramowania, które potrzebne są służbom utrzymania ruchu.
Portal Online Support nie wymaga zalogowania przy korzystaniu z podstawowych funkcji. Jeśli chcesz skorzystać z funkcji oznaczonych symbolem klucza, wtedy należy zalogować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła. Poniżej opis wybranych funkcjonalności:
Drive Selection
Od teraz dobór motoreduktora jest jeszcze prostszy. Konfigurator pozwala przeprowadzić symulację podstawowych aplikacji typu przenośnik, winda etc. Krok po kroku, po wprowadzeniu założeń przygotowana jest kalkulacja, która pokazuje wstępny dobór systemu napędowego wraz z propozycją motoreduktorów.
Po podjęciu decyzji wyświetlony zostanie wybrany produkt wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi technicznymi. Jest również możliwość przejścia do konfiguratora produktu, w celu określenia wszystkich szczegółowych parametrów aplikacji, a następnie wysłania zapytania i otrzymania oferty.
Konfigurator produktu
Pozwala na skonfigurowanie dowolnego rozwiązania z oferty SEW-EURODRIVE poprzez personalizację produktu pod konkretne wymagania do projektu. Wszystkie niezbędne dokumenty oraz modele CAD dostępne będą w koszyku po zakończeniu konfiguracji. Na tym etapie jest możliwość wysłania zapytania ofertowego lub zamówienia produktu.
Koszyk
Koszyk zakupów Online Support pozwala na przekazywanie przez całą dobę zapytań lub zamówień na nasze standardowe produkty, części zamienne oraz dokumentację. Jak to działa ? Wystarczy wybrać produkt, zalogować się na swoje konto, wprowadzić lub skorygować informacje o dostawie, a następnie przesłać zapytanie lub zamówienie.
Przegląd spraw
Przegląd spraw obejmuje zamówienia, oferty, wzory oraz sprawy serwisowe. Użytkownik może w prosty sposób przeglądać wszystkie transakcje i sprawdzać status ich realizacji, jak również monitorować przesyłki. Różne kryteria wyszukiwania, na przykład numer materiału, zapewniają szybkie wyszukiwanie odpowiednich spraw. W zakładce "Przegląd spraw" można w prosty sposób pobrać dokumentację, również dla całych projektów
Dane i Dokumenty
Znajdziesz tutaj dane CAD, dokumentację, dane techniczne produktów oraz potrzebne oprogramowanie. Wiele informacji można wygenerować samodzielnie, bez konieczności rejestracji, podając na przykład numer seryjny lub oznaczenie typu produktu.
Wybór zamienników lub części zamiennych
Po wprowadzeniu numeru seryjnego SEW-EURODRIVE wyświetlane są wszystkie niezbędne informacje o produkcie. Jeśli użytkownik jest zalogowany i posiada niezbędne uprawnienia, może dobierać części zamienne na podstawie listy. Dodatkową korzyścią jest wgląd w dostępność magazynową potrzebnych części zamiennych, a w przypadku wycofanych materiałów oferta zamienników.
Baza danych CDM®
Complete Drive Management zapewnia przejrzystość i bezpieczeństwo całej instalacji. Narzędzie to działa w oparciu o inwentaryzację oraz diagnostykę istniejących komponentów napędowych (w obrębie maszyny lub w ramach stanów magazynowych) oraz wpisaniu ich w bazie danych CDM® w ramach portalu Online Support.
Centralne rejestrowanie wszystkich danych stanowi podstawę do oszacowania oraz zaplanowania wymaganych w danym czasie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych.
Tak rozumiemy naszą dostępność dla Was – jako szeroki dostęp do informacji oraz niezależność w działaniu. W efekcie jesteśmy bliżej Was i oferujemy wsparcie, zwłaszcza, kiedy liczy się każda minuta, aby ponownie uruchomić produkcję.