Zobacz wszystkie

Kategorie

Magnetyczny czujnik momentu obrotowego do układów wspomagania kierownicy

TT Electronics wprowadza na rynek bezkontaktowy, magnetyczny czujnik momentu obrotowego SX-4462 mogący znaleźć zastosowanie w aplikacjach krytycznych ze względów bezpieczeństwa, np. w układach wspomagania kierownicy pojazdów terenowych, trójkołowców, traktorów i pojazdów budowlanych.

Jest to tani czujnik wykorzystujący efekt Halla, do którego zalet należy duża elastyczność, łatwa integracja i niska cena. Występuje w wersjach różniących się zakresem pomiarowym, czułością, długością kabla sygnałowego i rodzajem złącza. Pracuje z napięciem zasilania 4,5…5,5 V, pobierając około 20 mA prądu.

Zawiera redundantne wyjścia pozwalające prowadzić pełną diagnostykę. Jest niewrażliwy na wibracje, zanieczyszczenie i zużycie mechaniczne. Zapewnia mały błąd nieliniowości w pobliżu położenia zerowego (±3%) i czułość na poziomie 0,4 V/°. Zawiera wyjście prądowe 10…20 mA.