Adapter testowy do pomiaru na stacjach ładowania pojazdów elektrycznych Beha Amprobe EV-520-D
Adapter Beha Amprobe EV-520-D pozwala na przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa i funkcjonalności poprzez symulację obecności pojazdu elektrycznego.
Adaptery testowe serii EV-500 zostały opracowane przez Beha-Amprobe w celu zagwarantowania funkcji i bezpieczeństwa publicznych, półpublicznych i prywatnych stacji ładowania AC w trybie ładowania 3 dla pojazdów elektrycznych.
Adapter testowy Beha Amprobe EV-520-D umożliwia wiarygodne i powtarzalne sprawdzenie stanu pracy zainstalowanych na stałe stacji ładowania AC, zgodnie ze specyfikacjami IEC / EN 61851-1 i HD 60364-7-722. Elastyczność operacyjna serii Beha-Amprobe EV-500 jest szczególnie korzystna ze względu na fakt, że jej zakres funkcji i usług można w dowolnym momencie dostosować do przyszłych zmian w systemach ładowania dla elektromobilności poprzez wymianę złącza EV typu 2 i 1.
Dzięki bezpiecznej konstrukcji EV-520-D, praktyczna i wygodna funkcja testu wstępnego PE umożliwia sprawdzenie połączenia przewodu ochronnego pod kątem możliwych napięć zwarciowych bez dodatkowego testera instalacji. Sygnał pilota PWM do komunikacji z pojazdem jest rejestrowany za pomocą izolowanych gniazd testowych. Status CP Control-Pilot (do symulacji pojazdu z różnymi poziomami naładowania) można wybrać za pomocą przełącznika obrotowego. Oddzielny wyświetlacz faz z trzema diodami LED pokazuje, czy napięcie jest przełączane. Adapter testowy został zaprojektowany tak, aby był odporny na kurz i zachlapania, do trwałego użytku na zewnątrz zgodnie ze stopniem ochrony IP 54.
Cechy szczególne:
- Wstępny test PE: Przy tej funkcji bezpieczeństwa sprawdzany jest przewód PE pod kątem obecności niebezpiecznych napięć do masy.
- Stan Proximity-Pilot PP (symulacja kabla): do symulacji różnych obciążeń prądowych kabli ładowania, wybieranych za pomocą przełącznika obrotowego statusu PP.
- Status Control-Pilot CP (symulacja pojazdu): do symulowania różnych stanów ładowania, wybieranych za pomocą przełącznika statusu CP.
- Symulacja błędu CP „E“
- Symulacja błędu PE (zwarcie doziemne)
- Odpowiedni dla stacji ładowania pojazdów elektrycznych trybu ładowania 3
- Urządzenie wtykowe EV dla typu 2 i typu 1
- Przyłącza pomiarowe L1, L2, L3, N i PE do podłączenia przyrządu pomiarowego, np. miernika instalacji do wykonywania testów bezpieczeństwa i funkcjonalnych.
- Połączenia dla wyjścia sygnału CP w celu sprawdzenia komunikacji między adapterem (= symulowany pojazd elektryczny) a stacją ładującą