Szkolenie Platforma Systemowa Wonderware cz 4.: Archestra Object Toolkit
| WydarzeniaZapraszamy na kurs Platforma Systemowa Wonderware cz 4.: Archestra Object Toolkit
Program szkolenia:
- Omówienie pakietu ArchestrA Object Toolkit.
- Metodyka projektowania własnych obiektów aplikacyjnych.
- Zastosowanie Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego.
- Sprawdzanie (walidowanie) i nadzorowanie pracy utworzonych obiektów.
- Zastosowanie wirtualnych Primitives - elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie.
- Stosowanie własnych Primitives - powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego.
Wymagania wobec uczestników:
- Znajomość obsługi komputera i systemu Windows.
- Znajomość podstaw programowania w Visual Studio 2008.
- Znajomość podstaw programowania w C#.
- Uczestnictwo w szkoleniu Platforma Systemowa ArchestrA, część I - tworzenie aplikacji.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (podręczniki szkoleniowe w języku angielskim).
Terminy szkolenia w roku 2015:
Kraków:
- 14-15.12.2015
Rezerwacja udziału w szkoleniu:
- W celu rezerwacji szkolenia należy wypełnić i przesłać faksem formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie internetowej www.akademia.astor.com.pl w zakładce „Rejestracja”
Zakwaterowanie:
- Każdy uczestnik pokrywa we własnym zakresie. Możemy przesłać listę hoteli z orientacyjnymi cenami
i telefonami do rezerwacji.
Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
- Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążąca umową zawartą pomiędzy Organizatorem szkolenia a Zgłaszającym.
- Warunkiem wpisania na listę uczestników szkolenia jest przesłanie zgłoszenia wraz z kopią potwierdzenia wpłaty najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- W przypadku, gdy liczba uczestników kursu nie osiągnie wymaganego minimum, firma ASTOR zastrzega sobie możliwość przeniesienia na inny termin.