Inżynier ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa, Katowice
OPIS STANOWISKA:
- Wsparcie techniczne klientów oraz działu sprzedaży w zakresie oferowanych produktów,
- Realizowanie projektów programistycznych z zakresu automatyki,
- Wsparcie klientów firmy w trakcie wdrożeń - wyjazdy służbowe,
- Prowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu oferowanych produktów u klientów firmy,
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
- Tworzenie materiałów pomocniczych – dokumentacje, FAQ, przykładowe aplikacje,
- Stałe poszerzanie wiedzy na temat oferowanych produktów oraz ich zastosowania.
WYMAGANIA:
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie przy wdrażaniu, eksploatacji urządzeń automatyki przemysłowej,
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z serwonapędami, sterownikami PLC, panelami operatorskimi oraz falownikami,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Umiejętność współpracy z innymi pracownikami firmy,
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania zagadnień technicznych,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym samodzielne korzystanie z dokumentacji technicznej).
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę,
- Szkolenia krajowe oraz zagraniczne,
- Dostęp do nowych technologii,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Możliwość zdobywania nowych umiejętności i doświadczeń z zakresu automatyki,
- Pracę w zmotywowanym zespole,
- Pakiet dodatkowych świadczeń.
Chętnych zapraszamy na naszą stronę, w celu złożenia niezbędnych dokumentów
http://induprogress.pl/kariera