Tekniska Polska uzupełnia klaster SA&AM
| WydarzeniaMamy przyjemność poinformowania Państwa, że z początkiem sierpnia 2019 zostaliśmy uczestnikiem klastra SA&AM.
Klaster „Silesia Automotive & Advanced Manufacturing” jest inicjatywą Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. realizowaną na rzecz przedsiębiorstw działających w branży motoryzacyjnej oraz zaawansowanych technologii.
Uzupełniamy klaser z przeświadczeniem, że przyczynimy się znacząco do wykreowania województwa śląskiego i opolskiego jako środkowoeuropejskiego regionu kompetencji w branży motoryzacyjnej, zgodnie z wizją tworzenia i bieżących działań klastra.
Dlaczego zdecydowaliśmy się na udział w klastrze? Dlatego, że mamy kompetencje bezpośrednio związane z profilem działalności firm zlokalizowanych na terenie KSSE.
Od początku swej działalności skupiamy się na rozwiązaniach adresowanych dla przemysłu z gwarancją najwyższej jakości.
Tekniska Polska zbudowała ofertę skupiającą się na trzech obszarach działalności:
- Przemysłowa transmisja danych obejmująca ofertę najwyższej klasy przemysłowych rozwiązań transmisyjnych: sieci lokalnych, sieci rozległych wraz z wieloprotokołowym systemem sieci szkieletowych MPLS-TP obsługującym wszystkie protokoły przemysłowe.
- Cyberbezpieczeństwo przemysłu gdzie jako jedna z nielicznych na polskim rynku firm możemy pochwalić się wdrożeniami zrealizowanymi w tak newralgicznych branżach jak energetyka czy paliwa kopalne. Jesteśmy właścicielem marki CyberTek pod którą w maju, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach organizujemy największą i najbardziej profesjonalną konferencję cyberbezpieczeństwa przemysłu, której celem jest integracja środowiska poprzez dzielenie się zaawansowaną merytorycznie wiedzą i budowę współpracy pod hasłem „ekosystemu cyberbezpieczeństwa”
- Usługi polegające na analizach, konsultacjach, projektowaniu koncepcji rozwiązań w zakresie rozwiązań teletransmisyjnych oraz audytach bezpieczeństwa, testach koncepcji PoC i kompleksowych wdrożeniach rozwiązań cyberbezpieczeństwa przemysłowego obejmujących zarówno dostawy i uruchomienie systemów jak i wsparcie organizacyjne świadczone klientom z wykorzystaniem procesowego podejścia do cyberbezpieczeństwa. W ramach świadczonych usług organizujemy także specjalistyczne szkolenia obejmujące tematyką wszystkie nasze specjalizacje. Do usług należy zaliczyć także wsparcie techniczne świadczone klientom i obejmujące wszelkie działania przedsprzedażowe jak: wypożyczenie rozwiązań i konsultacje oraz pełne wparcie techniczne gwarancyjne i pogwarancyjne świadczone po sprzedaży, co jest niezwykle istotne z punktu widzenia potrzeb klienta, ponieważ nasze rozwiązania są projektowane z przewidywaniem wieloletniego cyklu eksploatacji w ciężkich warunkach środowiskowych.