Webinar: E-procurement - optymalizacja procesów zakupowych w B2B

Conrad Electronic wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej zaprasza na webinar: E-procurement - optymalizacja procesów zakupowych w B2B.
Posłuchaj
00:00

Wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej zapraszamy wszystkie osoby, zainteresowane nowoczesnymi rozwiązaniami zakupowymi, na nasz webinar zatytułowany: E-procurement - optymalizacja procesów zakupowych w B2B.

Zapisz się na webinar tutaj: webinar.freshmail.pl/116-536-078

Webinar odbędzie się we wtorek, 7 kwietnia o godzinie 11:00.  

W trakcie webinaru nasz  B2B Manager, Specjalista ds. e-procurement, Jarosław Gorycki  przedstawi: 
 

  • Czym jest e-Procurement? Jakie są narzędzia do optymalizacji i autmatyzacji procesów zakupowych. Prezentacja rozwiązań ułatwiających zakupy elektroniczne w dużych i małych przedsiębiorstaw, zapewniające oszczędność czasu, pełną kontrolę nad wydatkami, dostsowanie oferty do potrzeb klientów oraz uniwersalność w dostępie i zakresie działania.
     
  • Sklep OCI / Punchout - w całości spersonalizowana pod klienta platforma zakupowa oferujaca dedykowany asortyment, warunki zakupu, obieg dokumentów oraz skrócony proces zakupowy. 
     
  • Katalog elektroniczny to spersonalizowana oferta przygotowana dla Twojej firmy. Twoja firma może je zaimplementować w swoich wewnętrznych systemach z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania lub przy udziale zewnętrznego operatora, np. Ariba, Oracle, Simple System oraz Mercateo.
     
  • Rozwiązania oparte o EDI dla firm z własnym systemem zakupowym zapewniające szybką i bezpieczną wymianę zamówień i faktur między partnerami biznesowymi.
     
  • Smart Procure  to wszystkie korzyści e-zamówień, bez potrzeby posiadania własnego systemu zakupowego lub współpracy z systemami partnerów.

Zapisz się na webinar tutaj: webinar.freshmail.pl/116-536-078

Zoptymalizuj swoje procesy zakupowe z Conrad eProcurement! 
www.conrad.pl/eprocurement

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów