Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną!

| Wydarzenia

Po 19 latach obecności na rynku, Tekniska - firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem i przemysłową transmisją danych - odświeża swoją markę.

Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną!

Zmiana jest podyktowana wzmocnieniem segmentu usług w portfolio firmy, jak również chęcią wytyczania trendów w polskim przemyśle.

- Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu. Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy - komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska.

 

Nowa identyfikacja wizualna firmy została przygotowana w duchu cyberpunkowymi obejmuje odświeżone logo, kolorystykę, ikonografię, fonty i szereg narzędzi marketingowych. Na potrzeby zmiany powstała również nowa strona internetowa.

 

Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym, zmiana dotyczy przede wszystkim komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. - Jako firma, przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zdarzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być.

 

Za przygotowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiedzialna jest firma Good Division. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej i strony internetowej zajęła się firma Challenge.

 

O Tekniska Polska Sp. z o.o.

Tekniska to firma z prawie 19-letnim doświadczeniem w dziedzinie przemysłowej transmisji danych, cyberbezpieczeństwa sieci przemysłowych oraz usług wdrożeniowo-szkoleniowych w tych obszarach. Wśród klientów Tekniska znajdują się największe polskie i światowe firmy m.in. Enea, PGE, Tauron, spółki grupy PKP, Bombardier, Thales, Newag, Stadler, Solaris, Pesa, Metro Warszawskie, PSG, PGNIG, Gaz-System, Lotos, Orlen, PERN, spółki grupy KGHM, Famur, LW Bogdanka i wiele innych firm z innych branż. Tekniska jest również organizatorem konferencji CyberTek, która w swojej pierwszej edycji przyciągnęła ekspertów cyberbezpieczeństwa sieci OT z całego świata, a z uwagi na pandemię w roku 2021 została zawieszona.