Pionierski program lojalnościowy Farnell element14 — połączona oferta produktów i usług firm o światowej renomie

| Promocje

Firma Farnell element14, dystrybutor produktów dla branży elektronicznej i elektrotechnicznej, zaprosił do współpracy pięciu przedstawicieli innych globalnych marek oraz organizacji, m.in. Apple oraz Instytut Inżynierów Elektryków i Elektroników (IEEE). W wyniku wspólnych działań przygotowano ofertę produktów i usług dla uczestników programu lojalnościowego Power Circuit prowadzonego przez Farnell element14

Pionierski program lojalnościowy Farnell element14 — połączona oferta produktów i usług firm o światowej renomie

Uczestnicząc w programie lojalnościowym Power Circuit, klienci Farnell element14 mogą korzystać z różnorodnych promocji związanych z podróżami służbowymi, szkoleniami i organizacją pracy biurowej i IT.  

Oferta programu lojalnościowego obejmuje innowacyjne rozwiązania biznesowe, w tym wyjątkowe produkty i akcesoria opracowane przez lidera w dziedzinie technologii — firmę Apple.  Uczestnicy programu mają również okazję poznawać na bieżąco najnowsze informacje z branży i uczestniczyć w szkoleniach, korzystając ze zniżki na roczną składkę członkowską w Instytucie Inżynierów Elektryków i Elektroników (IEEE).

Kolejnym kluczowym obszarem korzyści w programie są udogodnienia podczas podróży służbowych — niższe rachunki za pobyt w hotelu dzięki możliwości rezerwacji za pośrednictwem portalu HRS oraz karta Priority Pass, umożliwiająca wstęp do saloników VIP na lotniskach.  Pulę zalet powiększa także oferta platformy komunikacyjnej Meeting Zone, która oferuje uczestnikom programu preferencyjne stawki na audiokonferencje oraz wydarzenia organizowane za pośrednictwem platformy internetowej.

Oferta, którą gwarantuje uczestnictwo w programie została przygotowana przez Farnell element14 i dostosowana do potrzeb klientów w oparciu o analizę ich oczekiwań. 

Twórcy projektu Power Circuit podkreślają, że cieszy się on dużą popularnością wśród klientów. Od momentu rozpoczęcia programu  odnotowano 25-procentowy wzrost lojalności konsumentów, a także 30-procentowy wzrost wielkości zakupów wśród jego uczestników.

„Jest to pierwsza w branży oferta tego rodzaju i jest nam niezmiernie miło współpracować z firmami o światowej renomie. Jesteśmy dumni, że udało się nam przygotować dla naszych klientów program który zapewnia dogodne warunki uczestnictwa oraz wyjątkowe korzyści. Stawiamy sobie za cel budowanie długoterminowej współpracy ze wszystkimi naszymi klientami. Wartość nagród uzyskanych dotychczas przez uczestników programu Power Circuit wyniosła łącznie milion funtów brytyjskich, z czego 15 tysięcy funtów zostało przekazane na cele charytatywne” – powiedział Alan Paterson, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Farnell element14. „To dopiero początek. W ciągu najbliższych miesięcy planujemy rozszerzenie oferty o nowe atrakcyjne promocje” – dodał.