Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser

| Promocje

Skorzystaj z udogodnień, jakie daje zdalne wsparcie techniczne Endress+Hauser.

Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser

W dobie ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 wielu pracowników służb utrzymania ruchu i serwisu staje przed dylematem, jak – szybko i skutecznie – dokonywać zmian w konfiguracji urządzeń pomiarowych, przeprowadzać ich przeglądy czy uruchomienia bez wsparcia inżyniera serwisu na obiekcie. W sytuacji, gdy wizyta serwisowa nie może się odbyć, Endress+Hauser wspiera swoich klientów również zdalnie.

 Skorzystaj z udogodnień, jakie daje zdalne wsparcie techniczne Endress+Hauser

W ramach rozszerzenia zakresu usług serwisowych i uruchomienia usługi Visual Support, klienci Endress+Hauser mogą liczyć na pomoc doświadczonego inżyniera serwisu szczególnie wtedy, gdy wizyta na obiekcie nie może dojść do skutku.

Skontaktuj się z Endress+Hauser, jeśli potrzebujesz pomocy:

  • przy wprowadzeniu zmian w konfiguracji urządzenia, podłączeniu przewodów, uaktualnieniu firmware
  • przy uruchomieniu zakupionego sprzętu
  • w zdiagnozowaniu problemu sprzętowego/aplikacyjnego.

Przykładowa sytuacja, kiedy Visual Support może zastąpić wizytę obiektową Zakupione w Endress+Hauser urządzenie zostało zamontowane i czeka na uruchomienie, zgodnie z wykupionym pakietem. Jeśli ze względu na epidemię, wstęp inżyniera serwisu na teren obiektu jest niemożliwy, a jego pomoc przy uruchomieniu niezbędna, możesz skorzystać z pomocy zdalnej – Visual Support.  

Jak to działa? Wybierz dogodną dla siebie opcję

  • Aplikacja „SightCall Visual Support“ – pobierz aplikację na smartfon i skontaktuj się z Helpdeskiem Endress+Hauser Polska telefonicznie lub mailowo: +48 71 773 00 10, pl@endress.com w celu omówienia szczegółów supportu. link do QR kodu
  • Walizka RAS – za pomocą walizki RAS pracownik Endress+Hauser dokona niezbędnych ustawień i zmian bez Twojej pomocy, łącząc się z bezpośrednio z urządzeniem.
  • Posiadacze Field Expert SMT70 mogą otrzymać pomoc zdalną bez konieczności korzystania z aplikacji i walizki RAS.

Ważne informacje

- zamówione wizyty obiektowe, jeśli nie ma przeciwwskazań do ich odbycia, są realizowane planowo, po potwierdzeniu przez pracownika Działu Serwisu Endress+Hauser Polska.

- usługa jest oferowana bezpłatnie do 31.05.2020.

 

Więcej informacji: https://eh.digital/zdalnewsparcie_pl