Rozwiązywanie problemów z chatbotem Danfoss Drives
| RealizacjeDanfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę!
Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę! Jeśli masz na swoim napędzie kod ostrzeżenia, alarmu lub innej usterki, nie masz w pobliżu instrukcji obsługi, aby wyszukać informację, w jaki sposób rozwiązać problem – nie musisz się martwić! Chatbot Danfoss Drives mówi po angielsku i rozwiązuje problemy, aby zapewnić natychmiastową obsługę klienta.
Chatbot jest pierwszą aplikacją front-end klienta Danfoss Drives, w której zamiast pełnych instrukcji użytkownika publikowane są ukierunkowane moduły informacji. W przyszłości modułowe dzielenie się informacjami będzie coraz bardziej istotne w aplikacjach IoT, AR / VR i innych platformach cyfrowych.
Chatbot działa dobrze na wszystkich urządzeniach, także na Androidzie i IOS. Korzystając z bota na pulpicie, Chrome oferuje najlepsze wrażenia użytkowania.
Przeczytaj więcej:
bit.ly/2WDKrnS