Rozwiązywanie problemów z chatbotem Danfoss Drives

Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę!
Posłuchaj
00:00

Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę! Jeśli masz na swoim napędzie kod ostrzeżenia, alarmu lub innej usterki, nie masz w pobliżu instrukcji obsługi, aby wyszukać informację, w jaki sposób rozwiązać problem – nie musisz się martwić! Chatbot Danfoss Drives mówi po angielsku i rozwiązuje problemy, aby zapewnić natychmiastową obsługę klienta.

 


Chatbot jest pierwszą aplikacją front-end klienta Danfoss Drives, w której zamiast pełnych instrukcji użytkownika publikowane są ukierunkowane moduły informacji. W przyszłości modułowe dzielenie się informacjami będzie coraz bardziej istotne w aplikacjach IoT, AR / VR i innych platformach cyfrowych.

Chatbot działa dobrze na wszystkich urządzeniach, także na Androidzie i IOS. Korzystając z bota na pulpicie, Chrome oferuje najlepsze wrażenia użytkowania.

 

Przeczytaj więcej:
bit.ly/2WDKrnS

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów