Zapewnij ciągłość działania swojej firmy z Endress+Hauser

| Realizacje

Nie pozwól, aby aktualna sytuacja zakłócała Twoją codzienną pracę.

Zapewnij ciągłość działania swojej firmy z Endress+Hauser

Nie pozwól, aby aktualna sytuacja zakłócała Twoją codzienną pracę. Korzystaj z nowego portalu klienta i komfortowo zamawiaj urządzenia, składaj zapytania ofertowe, korzystaj z dokumentacji oraz bądź w kontakcie z Twoim opiekunem. W dowolnym miejscu i czasie!

Nowy portal klienta Endress+Hauser to cyfrowy kanał komunikacji z działami doradztwa aplikacyjnego i sprzedaży oraz realizacji zamówień. Po założeniu konta  użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania, związane z codzienną pracą można wykonywać wygodnie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Nowy portal klienta umożliwia:

  • zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów
  • możliwość składania zapytań ofertowych online
  • wgląd w historię zamówień i zapytań ofertowych
  • wgląd w dokumentację techniczną
  • kontakt z dedykowanym doradcą technicznym

Dzięki nowym funkcjom strona firmowa pl.endress.com, stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem w Endress+Hauser Polska, niezależnie od tego gdzie aktualnie się znajduje.

Dowiedz się więcej: pl.endress.com/portal-klienta