Nowa elektryczna kolejka podwieszana do przenośnika kabin w fabryce John Deere
| RealizacjeDzięki kompleksowej ofercie usług SEW-EURODRIVE oraz nowym elektrycznym kolejkom podwieszanym typu EMS safety firma John Deere w krótkim czasie podniosła stan techniczny swojego przenośnika kabin do poziomu zgodnego z aktualnym standardem bezpieczeństwa.
Co należy zrobić, jeżeli w dziale montażu system transportowy przenośnika kabin się zestarzał? W zakładzie produkcji ciągników w Mannheim należącym do producenta maszyn rolniczych John Deere stwierdzono: stara instalacja musi jak najszybciej zostać zastąpiona nową. Dzięki modernizacji elektrycznej kolejki podwieszanej MAXOLUTION® EMS safety przenośnik kabin firmy John Deere wyposażony jest obecnie w najnowsze rozwiązania dostępne na rynku - od napędu poprzez elektronikę aż po technikę bezpieczeństwa pracy.
Kluczowe elementy modernizacji produkcji ciągników z nowym systemem transportowym do przenośnika kabin:
- Utrzymanie 3-mnutowego taktu produkcyjnego w zakładzie John Deere w takcie 3-minutowym
- Proste projektowanie linii
- Utrzymanie dotychczasowego systemu szyn
- Całościowa modernizacja działu montażu silników w przeciągu dwóch tygodni
- Całościowa modernizacja elektroniki
- Bezpieczny transport kabin od punktu ich dostarczenia aż do miejsc montażowych
- Bezpieczna praca pod zawieszoną kabiną
- Niezawodne i bezpieczne podnoszenie i opuszczanie
- Technika bezpieczeństwa w dziale montażu powinna zostać aktualizowana do najnowszego poziomu wiedzy
- Wysoka jakość technologii i serwisu
- Szybka dostępność części zamiennych
- Stała kontrola i diagnostyka instalacji
W zakresie modernizacji systemu przenośnikowego dla kabin w zakładach John Deere zastosowanie znajduje prawie całe portfolio produktów z rodziny MAXOLUTION® - od motoreduktorów poprzez falowniki i technikę sterowania aż po elementy techniki bezpieczeństwa, wszystko pochodzi od SEW-EURODRIVE:
- 7 elektrycznych kolejek podwieszanych wyposażonych w rozwiązania systemu MAXOLUTION® EMS safety
- technika napędowa, która wymaga niewiele miejsca i jest odporna na wibracje
- motoreduktory walcowo-stożkowe ze specjalnym sprzęgłem na stopniu wyjściowym, dostosowane do prędkości przenośnika oraz ciężaru kabin.
- wielokrotnie redundantne systemy bezpieczeństwa, wspierające operatora w trakcie pracy pod zawieszonym ładunkiem
- sterowanie bezpieczeństwa MOVISAFE® typu PFF-HM31umożliwia prędkość zależną od pozycji oraz komunikację
- jeden decentralny falownik MOVIPRO®do sterowania napędami, pozycjonowania oraz kontroli zawieszki o mocy 11 kW pozwalający na uruchomienie dwóch napędów 5,5 kW w trybie pracy grupowej kontroler MOVIFIT® zasilający silnik jazdy 0,55 kW
- Oprogramowanie systemu MOVIVISION®dla łatwiejszego wizualizacji, uruchomienia wizualizacji, stałej kontroli i diagnostyki wraz z monitorowaniem stanu w trakcie trwania produkcji