Dobry rok dla browarów

W 2006 roku wzrost sprzedaży piwa był dwa razy wyższy od wcześniej zakładanego. Polacy nabyli niemal 3,25 mld litrów tego napoju, co jest równoznaczne wzrostowi na poziomie 7,2%. Największy, bo 10-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu z 2005 nastąpił w ostatnim kwartale zeszłego roku. Głównymi przyczynami tych wyników było gorące lato, ciepła zima, wzrost siły nabywczej obywateli, a także liczne zawody sportowe – w tym Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.

Polski rynek produkcji piwa należy prawie w całości do czterech ogólnokrajowych producentów, którzy są częściami międzynarodowych koncernów. Łączna wartość sprzedaży wyniosła ponad 10 mld zł, z czego największy wzrost w wysokości aż 10,7% uzyskała Kompania Piwowarska.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Systemy zarządzania produkcją w browarze w Warce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Truskawki zbierane przez roboty. Polscy studenci z rewolucyjnym projektem
Przemysł 4.0
Indyjska Amber Group przejmuje kontrolę nad izraelską firmą Unitronics
Aktualności
Kongsberg i APS będą wspólnie rozwijać systemy antydronowe
Zasilanie, aparatura nn
Wpływ normy IEC 61850 na przyszłość sektora energetycznego
Roboty
Superhumanoid Mech wkracza do akcji - Sagawa Express testuje przełomową automatykę załadunku
Roboty
ABB stawia na rozwój robotyki w Chinach – nowe rodziny robotów dla przemysłu

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów