Dobry rok dla browarów

W 2006 roku wzrost sprzedaży piwa był dwa razy wyższy od wcześniej zakładanego. Polacy nabyli niemal 3,25 mld litrów tego napoju, co jest równoznaczne wzrostowi na poziomie 7,2%. Największy, bo 10-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu z 2005 nastąpił w ostatnim kwartale zeszłego roku. Głównymi przyczynami tych wyników było gorące lato, ciepła zima, wzrost siły nabywczej obywateli, a także liczne zawody sportowe – w tym Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.

Polski rynek produkcji piwa należy prawie w całości do czterech ogólnokrajowych producentów, którzy są częściami międzynarodowych koncernów. Łączna wartość sprzedaży wyniosła ponad 10 mld zł, z czego największy wzrost w wysokości aż 10,7% uzyskała Kompania Piwowarska.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Nowy rozdział w OMRON: specjalistyczny zespół od robotyki dla lepszej obsługi klientów
Aktualności
Bosch Rexroth patrzy w przyszłość z optymizmem po trudnym roku finansowym 2024
Aktualności
ABB planuje wydzielenie działu robotyki jako samodzielnej spółki
Roboty
Universal Robots i Mobile Industrial Robots zaprezentują nowe rozwiązania AI dla przemysłu podczas Automate 2025
Roboty
Locus Robotics przekracza 5 miliardów operacji picking – przełom w automatyzacji magazynów
Aktualności
VEGA po raz pierwszy na targach PLASTPOL
Powiązane treści
Systemy zarządzania produkcją w browarze w Warce

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów