Dobry rok dla browarów

W 2006 roku wzrost sprzedaży piwa był dwa razy wyższy od wcześniej zakładanego. Polacy nabyli niemal 3,25 mld litrów tego napoju, co jest równoznaczne wzrostowi na poziomie 7,2%. Największy, bo 10-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu z 2005 nastąpił w ostatnim kwartale zeszłego roku. Głównymi przyczynami tych wyników było gorące lato, ciepła zima, wzrost siły nabywczej obywateli, a także liczne zawody sportowe – w tym Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.

Polski rynek produkcji piwa należy prawie w całości do czterech ogólnokrajowych producentów, którzy są częściami międzynarodowych koncernów. Łączna wartość sprzedaży wyniosła ponad 10 mld zł, z czego największy wzrost w wysokości aż 10,7% uzyskała Kompania Piwowarska.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Systemy zarządzania produkcją w browarze w Warce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Silniki i napędy
Wyjątkowy hangar sterowców z napędami SEW-EURODRIVE
Obudowy, złącza, komponenty
Maksymalna jakość obrazu przy minimalnym oświetleniu – GigE uEye LE z przetwornikami Sony Starvis 2
Aktualności
Szkolenie: Rozporządzenie Maszynowe UE 2023/1230 - wiedza dla producentów i integratorów
Aktualności
Renex zaprasza na konferencję RAAD 2025 w Belgradzie
Roboty
Comau i Roboze łączą siły: automatyzacja i druk 3D napędzają przemysł przyszłości
Pomiary
Światowe zapotrzebowanie na enkodery liniowe

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów