Harting ponownie odnotowuje duży wzrost

Firma Harting uzyskała w okresie od października 2006 do końca września 2007 345 mln euro przychodów ze sprzedaży i stworzyła 425 nowych miejsc pracy. Oznacza to ponad 10-procentowy wzrost, w stosunku do poprzedniego roku. Większość, bo ¾ przychodów uzyskano w Europie, w tym głównie w Niemczech. Duży wzrost firma odnotowała także na rynku Azjatyckim, na którym wyniósł on 16%. Ponadto Harting rozpoczął budowę nowej fabryki w Chinach w parku przemysłowym Zhuhai Hi-tech Innovation Coast. Jak dotąd firma zainwestowała w tym celu 12 mln euro, a obecna powierzchnia zakładu wynosi około 20 tys. m2. Ma on być także centrum logistycznym Hartinga na region Azji. Ponadto w minionym roku firma otworzyła nową fabrykę w Rumunii.

Posłuchaj
00:00
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Stabilny wzrost na rynku obrabiarek
Przemysł 4.0
Pepperl+Fuchs prezentuje Digital Twin Starter Kit na Hannover Messe 2025 – rewolucja w IIoT
Przemysł 4.0
Już za miesiąc Warsaw Industry Automatica 2025
Przemysł 4.0
Swoją efektywność potwierdza pierwszy w Polsce magazyn z robotami Skypod firmy Exotec
Komunikacja
Tauron rozbudowuje system teletransmisyjny
Aktualności
OMRON otworzył nowoczesne Centrum Automatyzacji w Stuttgarcie – nowy etap w rozwoju Przemysłu 4.0
Powiązane treści
HARTING - nowe otwarcie na rynku switchy ethernetowych
Harting zainaugurował działalność centrum innowacji w Rahden

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów