TAC zmienia system serwisowania

W lipcu firma TAC uruchomiła internetowy system zgłoszeń serwisowych o nazwie Synapsa. Obejmuje on obsługę reklamacji gwarancyjnych oraz napraw po upływie okresu gwarancji.

Posłuchaj
00:00

System umożliwia złożenie reklamacji na stronie internetowej, a później także śledzenie statusu naprawy online, otrzymywanie e-mailem potwierdzeń z kolejnych etapów procesu serwisowania oraz całodobowy dostęp do historii napraw.

Od połowy lipca wszelkie zgłoszenia reklamacyjne produktów TAC powinny być realizowane za pośrednictwem systemu Synapsa dostępnego pod adresem: http://85.232.239.141/synapsa.

Powiązane treści
Rośnie zapotrzebowanie na usługi kalibracji
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Exotec świętuje 10 lat innowacji i wyznacza nową erę technologii magazynowej
Zasilanie, aparatura nn
Energia dostarczana i rozdzielana inteligentnie
Zasilanie, aparatura nn
Energetab 2025 – trzy dni pod prądem
Roboty
Humanoidalny robot odporny na warunki atmosferyczne
Roboty
Inteligentna produkcja w Indiach - OMRON otwiera centrum automatyzacji w Bengaluru
Roboty
Współpraca ifm i Kollmorgen - połączenie ręcznej obsługi z inteligentną automatyzacją

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów