TAC zmienia system serwisowania

W lipcu firma TAC uruchomiła internetowy system zgłoszeń serwisowych o nazwie Synapsa. Obejmuje on obsługę reklamacji gwarancyjnych oraz napraw po upływie okresu gwarancji.

Posłuchaj
00:00

System umożliwia złożenie reklamacji na stronie internetowej, a później także śledzenie statusu naprawy online, otrzymywanie e-mailem potwierdzeń z kolejnych etapów procesu serwisowania oraz całodobowy dostęp do historii napraw.

Od połowy lipca wszelkie zgłoszenia reklamacyjne produktów TAC powinny być realizowane za pośrednictwem systemu Synapsa dostępnego pod adresem: http://85.232.239.141/synapsa.

Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
PLC, HMI, Oprogramowanie
Rynek oprogramowania MRO w lotnictwie
Aktualności
ABB z nową ofertą usług
Aktualności
Nowoczesna sortownia DPD Polska zwiększy efektywność obsługi małych przesyłek
Silniki i napędy
WEG zwiększy zdolności produkcji silników elektrycznych we Włoszech
Aktualności
Rynek środków smarnych powoli pnie się w górę
PLC, HMI, Oprogramowanie
25 lat współpracy Phoenix Contact i Eplan
Powiązane treści
Rośnie zapotrzebowanie na usługi kalibracji

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów