TAC zmienia system serwisowania

W lipcu firma TAC uruchomiła internetowy system zgłoszeń serwisowych o nazwie Synapsa. Obejmuje on obsługę reklamacji gwarancyjnych oraz napraw po upływie okresu gwarancji.

Posłuchaj
00:00

System umożliwia złożenie reklamacji na stronie internetowej, a później także śledzenie statusu naprawy online, otrzymywanie e-mailem potwierdzeń z kolejnych etapów procesu serwisowania oraz całodobowy dostęp do historii napraw.

Od połowy lipca wszelkie zgłoszenia reklamacyjne produktów TAC powinny być realizowane za pośrednictwem systemu Synapsa dostępnego pod adresem: http://85.232.239.141/synapsa.

Powiązane treści
Rośnie zapotrzebowanie na usługi kalibracji
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Artykuły
Nowe wymogi dla eksportu maszyn do Indii: certyfikat BIS i lokalny przedstawiciel
PLC, HMI, Oprogramowanie
Valmet dostarczy system DCS dla największej w Europie elektrowni z kotłami elektrycznymi
Pomiary
Rynek systemów monitorowania poziomu
PLC, HMI, Oprogramowanie
Siemens i SBB cyfryzują kolej: Signaling X wprowadzi nowy standard sterowania ruchem w Szwajcarii
Obudowy, złącza, komponenty
Panasonic Industry Europe wyróżnił Farnella tytułem Dystrybutora Roku 2025
Bezpieczeństwo
Systemy awaryjnego zatrzymania OMRON - specjalne ceny

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów