TAC zmienia system serwisowania

W lipcu firma TAC uruchomiła internetowy system zgłoszeń serwisowych o nazwie Synapsa. Obejmuje on obsługę reklamacji gwarancyjnych oraz napraw po upływie okresu gwarancji.

Posłuchaj
00:00

System umożliwia złożenie reklamacji na stronie internetowej, a później także śledzenie statusu naprawy online, otrzymywanie e-mailem potwierdzeń z kolejnych etapów procesu serwisowania oraz całodobowy dostęp do historii napraw.

Od połowy lipca wszelkie zgłoszenia reklamacyjne produktów TAC powinny być realizowane za pośrednictwem systemu Synapsa dostępnego pod adresem: http://85.232.239.141/synapsa.

Powiązane treści
Rośnie zapotrzebowanie na usługi kalibracji
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
WIŚNIOWSKI rozbuduje zakład w Krakowskim Parku Technologicznym
PLC, HMI, Oprogramowanie
Rynek DCS
Przemysł 4.0
Bliźniacza transformacja: jak cyfryzacja i ekologia razem kształtują przyszłość przemysłu
PLC, HMI, Oprogramowanie
Rynek oprogramowania CAE
Roboty
Robot-surogatka: technologiczna rewolucja czy etyczna bomba?
Przemysł 4.0
Bateria piaskowa zasila miasto – fiński przełom w ciepłownictwie

Szafa wydawcza JotKEl

Nowoczesny przemysł stanowi szczególne wyzwanie dla gospodarki magazynowej. Duże znaczenie ma zwłaszcza pozyskanie informacji zwrotnej o aktualnym stanie zasobów, co umożliwia optymalizację dostaw. Dobrze zorganizowana gospodarka magazynowa zapewnia ciągłość produkcji, a to bezpośrednio wpływa na redukcję kosztów postojów. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom i bazując na prawie 50-letnim doświadczeniu, firma JotKEl stworzyła system automatycznych mebli wydawczych.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów