TAC zmienia system serwisowania

W lipcu firma TAC uruchomiła internetowy system zgłoszeń serwisowych o nazwie Synapsa. Obejmuje on obsługę reklamacji gwarancyjnych oraz napraw po upływie okresu gwarancji.

Posłuchaj
00:00

System umożliwia złożenie reklamacji na stronie internetowej, a później także śledzenie statusu naprawy online, otrzymywanie e-mailem potwierdzeń z kolejnych etapów procesu serwisowania oraz całodobowy dostęp do historii napraw.

Od połowy lipca wszelkie zgłoszenia reklamacyjne produktów TAC powinny być realizowane za pośrednictwem systemu Synapsa dostępnego pod adresem: http://85.232.239.141/synapsa.

Powiązane treści
Rośnie zapotrzebowanie na usługi kalibracji
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Sztuczna inteligencja w uzbrojeniu - zalety i wady
Bezpieczeństwo
ABB z najwyższym poziomem certyfikacji TÜV Rheinland w zarządzaniu bezpieczeństwem funkcjonalnym
Zasilanie, aparatura nn
Honeywell i LS ELECTRIC łączą siły: inteligentne zarządzanie energią w centrach danych i systemach BESS
Roboty
Humanoid i Schaeffler zakończyli wspólny projekt z humanoidalnym robotem testowanym w warunkach produkcyjnych
Przemysł 4.0
PepsiCo Polska rozwija automatyzację logistyki – nowy inteligentny magazyn z technologią Mecalux w Grodzisku Mazowieckim
Przemysł 4.0
W listopadzie ruszają zapisy na dotacje na cyfryzację

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów