Rośnie zapotrzebowanie na usługi kalibracji

Frost & Sullivan szacuje, że wartość europejskiego rynku usług kalibracji wzrośnie z 1 mld dolarów w 2011 r. do ponad 1,5 mld dolarów w roku 2018. Przyczyni się do tego coraz większa świadomość przedsiębiorców na temat pozytywnego wpływu okresowej kalibracji na stan sprzętu pomiarowego. Najwięcej zyskają na tym dostawcy urządzeń pomiarowych oferujący taką usługę. Równocześnie szybko rozwijać się będzie rynek outsourcingu, co zwiększy dochody zewnętrznych laboratoriów.

Posłuchaj
00:00

Najpopularniejszą metodą, zwłaszcza w przemyśle procesowym (m.in. chemicznym, farmaceutycznym), będzie wciąż kalibracja na miejscu. Nie wymaga ona długich przestojów w produkcji, dzięki czemu jest sumarycznie rozwiązaniem najtańszym.

Powiązane treści
Beamex partnerem ISA
TAC zmienia system serwisowania
Serwis podwykonawców przemysłowych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
W Poznaniu powstanie zautomatyzowany magazyn wysokości wieżowca
Aktualności
Finansowanie używanych maszyn do obróbki metali, których wiek sięga nawet 10 lat
Bezpieczeństwo
Polski producent armatury przemysłowej uzyskał amerykański certyfikat ASME
Przemysł 4.0
Maspex zmodernizował system sterowania linii produkcyjnej
PLC, HMI, Oprogramowanie
ABB zmodernizuje systemy automatyki w hiszpańskich elektrowniach słonecznych CSP
Bezpieczeństwo
Lenze uzyskuje certyfikat IEC 62443-4-1: TÜV Rheinland potwierdza cyberbezpieczny proces rozwoju

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów