Europejskie marki popularne w Chinach

Według badania przeprowadzonego przez IMS Research największą popularnością wśród chińskich odbiorców cieszą się napędy oferowane przez producentów o europejskich korzeniach. 45% ankietowanych pytanych o marki napędów, których używali wymieniło firmy ABB, Siemens i Schneider.

Posłuchaj
00:00

Korzystanie z napędów japońskich producentów - Mitsubishi i Fuji zadeklarowało 15% ankietowanych. Pozostałe 40% osób wymieniło 22 innych producentów, co świadczy o tym, że poza odbiorcami głównych dostawców reszta rynku w tym regionie jest bardzo podzielona.

Ponadto badanie wykazało też, że według opinii respondentów mimo że produkty azjatyckich dostawców są tańsze, to producenci z Europy są postrzegani jako eksperci, oferujący produkty o znacznie wyższej jakości.

Powiązane treści
Napendy, sterowinki PLB i inne podrubki
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku 2026
Przemysł 4.0
EMT-Systems i ANDRITZ Schuler rozpoczynają współpracę – nowa jakość szkoleń dla przemysłu tłoczniczego
Przemysł 4.0
Technologiczne Trendy roku 2026: co zmieni się w pracy w terenie
Roboty
Robotyka humanoidalna pod presją: AI napędza inwestycje szybciej niż realne wdrożenia
PLC, HMI, Oprogramowanie
Dassault Systèmes oferuje SOLIDWORKS 2026
Silniki i napędy
BIBUS MENOS na obchodach 20-lecia SECOH w Chinach: partnerstwo oparte na innowacjach i jakości

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów