Honeywell przejmuje Matrikon

Za około 142 mln dol. Honeywell kupiło firmę Matrikon specjalizującą się w dostarczaniu oprogramowania do zarządzania procesami produkcyjnymi m.in. w sektorze naftowym, energetycznym i petrochemicznym. Przedsiębiorstwo zostanie włączone do działu Process Solutions wchodzącego w skład jednostki Automation and Control Solutions firmy Honeywell.

Posłuchaj
00:00
Powiązane treści
Program stypendialny firmy Honeywell
Intermec kupiony przez Honeywell
Saia Burgess częścią Honeywell
Serwer OPC dla sterowników turbin wiatrowych firmy Vestas
Test and measurements - nowa witryna Honeywella
Honeywell tworzy Open Technology Alliance
Honeywell podsumowuje trzeci kwartał
Rozmowa z Leszkiem Tomaszewskim, Dyrektorem Pionu Automatyki Przemysłowej w Honeywell Sp. z o.o.
Honeywell wyposaży elektrownię Magnum
Honeywell przejmuje dział oprogramowania firmy Pas
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Roboty
Roboty humanoidalne przejdą do natarcia w przemyśle
Silniki i napędy
Wyjątkowy hangar sterowców z napędami SEW-EURODRIVE
Obudowy, złącza, komponenty
Maksymalna jakość obrazu przy minimalnym oświetleniu – GigE uEye LE z przetwornikami Sony Starvis 2
Aktualności
Szkolenie: Rozporządzenie Maszynowe UE 2023/1230 - wiedza dla producentów i integratorów
Aktualności
Renex zaprasza na konferencję RAAD 2025 w Belgradzie
Roboty
Comau i Roboze łączą siły: automatyzacja i druk 3D napędzają przemysł przyszłości

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów