Alstom przejął Amstar Surface Technology

Alstom Power przejął amerykańską firmę Amstar Surface Technology, specjalizującą się w technologii powłok chroniących przed korozją, erozją i zużywaniem, stosowanych w zabezpieczaniu m.in. takich komponentów jak części kotłów, rury, ekrany wodne, elementy sekcji przegrzewaczy i przegrzewaczy wtórnych pary oraz podgrzewacze wody.

Posłuchaj
00:00

Koncern rozszerzył w ten sposób swoją ofertę w zakresie usług serwisowych dla sektora energetycznego o produkty, które wydłużają czas pracy najważniejszych urządzeń elektrowni. Inwestycję w zakup Amstar Alstom uzasadnia stale rosnącym zapotrzebowaniem na takie rozwiązania, napędzane koniecznością modernizacji i optymalizacji elektrowni.

 

Powiązane treści
Siemens i Mitsubishi przeznaczą 7 mld euro na zakup Alstomu
Alstom rozbudował zakład produkcyjny w Chorzowie
Alstom redukuje etaty
Alstom zbuduje sieć energetyczną w Iraku
Alstom wchodzi na rynek energetyki słonecznej
Alstom i Schneider Electric wspierają innowacje
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Obudowy, złącza, komponenty
Electro Instal & Light-Tech Expo 2025 - targi elektrotechniki, oświetlenia i automatyki budynkowej
Silniki i napędy
Zakończono budowę fabryki koreańskiej spółki POSCO
Aktualności
CARGOUNIT zawarł z Siemens Mobility kompleksową umowę serwisową na utrzymanie lokomotyw
Artykuły
Przyszłość rynku szyn zbiorczych
Bezpieczeństwo
Westermo wzmacnia obecność w Europie
Aktualności
Rynek czynników cieplnych

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów